Helt fantastisk!

Da var det kvelden igjen da, og snuppa sover søtt. Vi har rett og slett hatt en helt fantastisk helg, noen skikkelig rolige dager, bare meg og henne. Det har vært så deilig å kunne gi henne hundre prosent av meg selv hele tiden. Noe jeg virkelig har lyst til å gjøre til vanlig også, men rett og slett ikke har mulighet til med to andre som oppmerksomheten skal fordeles mellom. Nå skal likevel Nathaniel være en helg i måneden hos søsteren min, så framover vil vi få noen alenehelger sammen. 

I går hadde vi besøk av “tante” Katrine, kjempekoselig! Jeg har også blitt litt inspirert av ei i barselgruppa mi, så vi har tatt oss noen løpeturer med vogna i løpet av helga. Kanskje sommerkroppen 2016 ikke er helt umulig likevel ?! Haha.. neida. Men joda. Å løpe med vogna er definitivt noe jeg skal fortsette med. Hva er vel bedre enn å trene samtidig som man triller tur?

Jeg har ikke fått gjort i nærheten av alt på to-do lista mi som jeg hadde satt opp for helga, men slik får det bare bli. Jeg har fokusert på å slappe av, noe jeg føler er det aller viktigste. Likevel har jeg fått laget en av minnerammene jeg hadde planlagt. Så nå gjenstår bare jentenes minnerammer. Tenkte jeg skulle skrive et eget innlegg om det, samt hvordan man går fram og hva man trenger. Jeg ble veldig fornøyd med Nathaniel sin, og gleder meg til å sette i gang med de to andre.

Ha en fin kveld kjære lesere!

11 kommentarer
    1. Så godt å høre at du har fått sove masse og slappet av, det er så viktig for både deg og barna 😀

    2. Høres ut som du har hatt en ordentlig koselig helg sammen med lillesøster. Sikkert deilig når de store er borte en helg i ny og ne. Minnetavle er sikkert greit nok, men litt billig og fjortis med tilklippede bilder. Men sikkert morsomt å lage og kjekt at du ble fornøyd.

    3. Rannveig… Hvordan i alle dager får du til at nesten alt som kommer på trykk her i bloggen, blir negativ i din verden??????!!!!! Jeg er nesten helt sikker på at Lillian ikke mente noe som helst negativt med sin kommentar! Hu skreiv på slutten, at det er sikkert morsomt å lage, kjekt at du ble fornøyd! Du har en slags tvang for å se bare det negative, les hele kommentaren og forstå. At alt som rammler inn av kommentarer IKKE bare er negativt, men også nyttige tips! Jeg vil tru Lillian mente at for HENNE virket det barnslig og billig, men så lenge DU er fornøyd så er det bra!

    4. Da er spørsmålet mitt… hvorfor måtte absolutt Lillian skrive akkurat den biten til Rannveig da? For billig og barnslig får man faktisk ikke sett på som noe annet enn negativt og da kunne også Lillian holdt seg for god til å skrive akkurat den biten der! Så er vel ikke akkurat Rannveig som skal tas for den der!

    5. 13.15… Les litt mellom linjene, så skjønner en fort at det ikke var så mye nagativitet med de ordene!

    6. Vel.. Dersom jeg hadde sittet flere timer og laget noe jeg var superfornøyd med og stolt ville vise frem, hadde jeg også syns at en beskrivelse som “billig og fjortis” var helt på tryne.
      Jeg lærte som liten at dersom en ikke har noe fint og si, holder man kjeft! En Måå ikke si ALT en tenker!!!
      Btw, jeg syns ramma var nydelig og gleder meg til og se jentene sine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg