Hundre kilo lettere!

I dag er jeg rett og slett bare utrolig lettet! Jeg er sjelden veldig personlig her på bloggen min, og det kommer jeg nok til å fortsette med. Men… dette må jeg bare få ut en plass! Noe jeg har visst hele veien, fikk jeg i dag bekreftet. Det har gått veldig lang tid, og det har vært utrolig vanskelig for meg. Det er veldig tungt å gå å tenke på noe sånt, noe som har en så stor betydning, men nå er altså det kapittelet avsluttet, og jeg kan puste lettet ut! Faktisk, så har jeg lyst til å rope HØYT ut! Først ble jeg vedig sint og fortvilet over at ting har tatt så lang tid før jeg kunne få bekreftet dette, men nå er jeg faktisk uendelig lettet. Samtidig veldig leit at det måtte ta så lang tid. Det viktigste er likevel å se framover, og ikke tilbake. 

I dag er det også fredag, Emma er hos pappaen sin, og Nathaniel skal være med tanten og onkelen sin i Oslo. Så denne helgen er det bare meg og bittelillefrøkna. Vi skal kose oss masse, og jeg ser fram til noen veldig rolige dager med verdens nydeligste lille Sienna. For å si det sånn, jeg trenger det! Går litt i ett her, hver eneste dag, så en slik pustepause en gang i mellom er veldig deilig. Barnefri kaller jeg det, fordi å ha Sienna alene er som barnefri, når man er vant med tre søte små til vsnlig. 

Wææ.. jeg er så lettet over det jeg fikk bekreftet i dag. Jeg vet omtrent ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg har sjekket postkassen minst 5 ganger daglig i det siste, og i dag fikk jeg endelig det jeg ventet på. En liten kamp om sannhet eller ikke sannhet er nå ferdig. Endelig! 



Ha en fantastisk helg kjære lesere og følgere!  

29 kommentarer
    1. Lager du et HELT innlegg om hvor glad og lettet du er over noe som ENDELIG er bekreftet og vunnet, også sier du ikke hva det er? Idiot

    2. Ehh…du fikk jo ikke ut noe som helst…. ikke vits å skrive et slikt innlegg uten noen avslutning/fortelle oss hva det er… ikke var du noe særlig personlig heller (om du mente d).

    3. Om det er farskapstesten som er avgjort, skjønner jeg ikke hvorfor du er så lettet? Hvis ikke det var flere menn som var aktuelle kandidater er da ikke det noe å stresse med. Da visste jo du og da er det vel ikke så farlig hva andre tror? Men deg om det. Og jeg leter fortsatt etter det personlige i dette🙊. God helg

    4. Kjære Rannveig! Jeg vet jo ikke hva dette er snakk om, men jeg er glad for at du kan puste lettet ut. Kjempebra at du ikke utleverer turbulens rundt barna, du er en god mor!! God helg, klem

    5. Hahaha, er du seriøs? Går bloggen og økonomien dårlig siden du prøver få lesere på denne måten? Du sier jo ingenting, dumme kjerring

    6. Jeg blir skikkelig provosert av noen av dere som kommenterer. Hvis dere irriterer dere så mye, så la vær å les bloggen hennes. Javel om hun blir en Anna Rasmussen nr 2, med overskrifter som fanger lesere. Det er tross alt bloggen de lever av, overskriften har veldig mye å si om folk leser eller ikke.
      Er glad for at Rannveig er fornøyd og lettet, går det ikke Ann å være glade på andres vegne, i stede for å komme med latterlige påstander og pes. Skjerp dere.
      Stå på Rannveig, du er god som gull som klarer å stå i hverdagen med tre små alene! All respekt til deg!! GOD HELG! 😊

    7. Å kjære så nysgjerrige usle små nettroll som kommenterer da!
      Flott Rannveig at du ikke utleverer noe her på bloggen. De som har svart lenger opp har ikke mye til vett nei.
      Ha en strålende helg 🙂

    8. Dær va det stor trang for lesere, en kjapp liten innlegg med klikkbait overskrift og misledende og forvirrende tekst som gir ingen mening.
      Men regner nesten med at d har noe med minstetøtta og farskap og gjøre.
      eller er du gravid igjen ?

    9. Det er vel i forhold til den rettssaken hun var i i Alta:-) faren til Sienna vet hun veldig godt hvem er.. Uansett, så gøy at det gikk din vei Rannveig:D

    10. Hei Rannveig! Og heia deg for å ha klart å få til det du gjør, og klare 3 små er beundringsverdig og du skal være stolt ! Haters Are gonna hate.. Og en skrev noe om flere menn? Så frekt, det finns faktisk menn nei jeg mener gutter der ute som nekter for farskap når de egentlig vet at det er sannheten ! It takes Two to tango!! Vil du ikke bli pappa, bruk kondom! da fikk jeg blåst ut det. god helg

    11. Guud, hva er det med dere som skriver negative kommentarer?! Det er Rannveig som velger selv hva hun vil skrive i innlegget sitt? Hun må jo ikke dele absolutt alt med oss. Hovedsaken er vel at hun er glad. Ouf!
      Vær glad du Rannveig, kos deg masse i helgen med lille snuppa <3 Drit i all hate, du er sterk og en utrolig flink mor som gjør alt for barna dine uansett, jeg er stolt av deg!

    12. Traurig å sjå at her e så mange som laga spekulasjona. Men men, sånn e da væl å va nyskjærrig 🙂
      Go hælg Rannveig, å ha en fortsatt fin vår 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg