Champagnekorken sprettes!

Nå kan jeg virkelig feire! Dealen er endelig i boks. Det siste halve året har jeg ikke kunnet prioritere bloggen like mye som tidligere. Det har vært flere våkenetter enn netter med søvn. Det har vært tårer, tøffe tak, og det som hører med tilværelsen med tre barn. Heldigvis har det vært flest lykkelige stunder! 

Jeg har kommet til et punkt hvor jeg følte at tiden var inne for å ta ett skritt videre. Jeg har nemlig fått meg manager! Han vil ta seg av alt det praktiske rundt bloggen, noe som betyr at jeg vil ha mer tid til dere lesere, og mer tid til å fokusere på det jeg kan best, selve bloggen. Jeg vet det har gått lang tid mellom innleggene den siste tiden, og det vil jeg virkelig beklage ovenfor dere. Dette er det nå forhåpentligvis slutt på. 

Jeg vet det bare er tirsdag, men følte det var litt å feire, så det ble et halvt glass bobler ute på terassen med en venninne  i kveld! 

Nå er det natta her! Ha en strålende kveld videre kjære lesere! 

 

#sommer #nyterlivet #liveterherlig

21 kommentarer
    1. Så kommer alle disse forbanna barnslige kommentarene. Er dere så sjalu at dere må kommentere dritt? Og er det for at du anonym, ikke har sjans til å få noe mellom beina annet enn plastikken du kjøper i butikk – som gjør til at du må kommentere? Nei vet dere hva, klarer dere ikke å lese en blogg uten å slenge med kjeften på den måten kan dere heller la være.

    2. Ja for all del, bruk mer penger du ikke har… Er ikke billig å ansette manager… Men noe må du vel finne på for å få inn noen stusselige kr til alle husleier og regninger du skyller…
      Når skal du sette igang utdanning som du pratet om? Jo kjappere du fikser det og en seriøs jobb, jo tryggere vil barna dine få det! Å ha en sikker lønn (uten å bruke opp alt på shopping) letter ganske mange bekymringer, og du slipper å drive å kreve ekstra penger fra fedrene…

    3. Jeg kommenterer ALDRI blogger, men nå bare måtte jeg! for en gjeng barnslige og uvitende jenter som kommenterer oppover her, haha. Dere kan jammen ikke ha det bra med dere selv 🙂 Stakkars, skal ikke alltid være så greit å være så misunnelig, liten og trangsynt.
      Stå på med det du gjør Rannveig, du er så latterlig mye bedre enn de. Syntes du er ei skikkelig søt å flink jente! heier på deg 😉

    4. Ignorer bare de sjalue anonyme nettrollene og ikke gi de oppmerksomhet for er det noen som trenger alvorlig hjelp så er det de…Rannveig ha en fin dag og nyt de frie timene du har..:)

    5. “Jeg vet det har gått lang tid mellom innleggene den siste tiden, og det vil jeg virkelig beklage ovenfor dere. Dette er det nå forhåpentligvis slutt på. “……. Løgn,løgn,løgn!!

    6. En manager koster ikke nødvendigvis så mye. Han/hun får prosenter av det du tjener på oppdrag osv som de skaffer deg.
      Og klarer de ikke å skaffe deg oppdrag osv betaler du ingen ting!
      Dette vet jeg da jeg selv har manager, men i en annen forbindelse enn blogg.
      Stå på Rannveig ! Håper på fler blogginnlegg men har all forståelse for at du alene med 3 barn ikke blogger hver dag. Og bedre med kvalitetsinnlegg en 4 svadainnlegg pr dag som vissse andre toppbloggere 😉
      Men du bør nok bli litt flinkere til å svare på kommentarer. Ihvertfall de positive 🙂 De negative ignorerer du forhåpentligvis så godt du kan.
      God klem

    7. Fy fader jeg blir helt satt ut av enkelte kommentarer Her. Eier dere ikke skam? Makan til uoppdragne folk, ganske latterlig å oppføre seg så dårlig når man kritiserer oppførselen til en annen person. Gjør alle en tjeneste, gå litt inn i dere selv og smak på medmenneskelighet og modenhet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg