Ord blir fattige…

Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si.. Hvordan jeg kan beskrive følelsen. Følelsen av hvor heldig jeg faktisk er! Når jeg ser mine tre små skatter sammen, bobler jeg rett og slett over av stolthet. Av og til tror jeg at jeg trenger en liten realitycheck for å faktisk forstå at de er mine, haha! Mine vakre, gode fantastiske, til tider rampete fine små gull.

I dag har vi hatt en fantastisk dag! En fin og minnerik 17 mai med de vi er glade i. Så fin, at storebror ivrig, men likevel litt forsiktig spurte om det er 17 mai imorgen også. Med andre ord- de ser fram til neste gang, om sånn ca nøyaktig ett år. Hihi!

7 kommentarer
    1. Nydelige barn! Men det er ikke så rart når de har en fantastisk mamma:) hilsen fra en alenemamma til to

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg