Itsy Bitsy Teenie Weenie

Nå er sommer og sol rett rundt hjørnet, og det florerer av flotte bikinier i alle slags former, farger og fasonger. Jeg har funnet fram i jungelen for dere, og tenkte å vise dere mine favoritter fra Nelly 

1. Sort bikini – Fringed Push Up 

2. Coral bikini – Harlow Bandeau

3. Mønstret Bikini – Eleanor Super Push Up

4. Hvit bikini – Cheeky Brazilian 

5. Svart/Hvit mønstret – CK One String Classic

6. Rosa/Orange bikini – Block Bikini

1. Tunika – Crochet Beach Dress

2. Tunika – Elanor Kaftan

3. Tunika – Pctruada SS Kaftan 

4. Badedrakt – Flower Swimsuit

5. Badedrakt – VMLOVE Swimsuit

6. Badedrakt – Star Bright Nylon

 

11 kommentarer
    1. Det er jo slik at sangen hun muligens har lånt tittelen fra heter “Itsy Bitsy Teenie Weenie Yellow Polkadot Bikini” 🙂 Ser ut til at hun har skrevet riktig!! Word!

    2. Tiny betyr liten= jeg ville aldri vist meg i ett tøystykke som viser frem lest mulig. Jeg velger noe med litt mer classy. Var da ingen som skrev noe om skrivefeil??

    3. Bikinier er generelt små, og disse var helt gjennomsnittslige bikinier. Ikke spesielt avslørende. Finn noe annet å klage på da. Og jo, noen skrev at hun var “like stø i engelsk som i norsk”.

    4. Disse bikiniene likte jeg,mye lekkert.Tror jeg må gå på nelly..og bestille meg både bikini og strandkjole….:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg