Dagen jeg har ventet så lenge på…

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det ubeskrivelige, men denne dagen får meg til å få en helt spesiell, kriblende følelse. Jeg har ventet så lenge på det! Jeg snakker selvfølgelig om dagen FREDAG! Jupp, kjære lesere, det er helg! Det betyr med andre ord at det er tid for vår faste fredagskos: Fredagspizzaen! Den er like obligatorisk som juletreet er på julaften. Det er faktisk slik at ungene lurer på hva som skjer, om vi skulle finne på å ha pizza en vanlig ukedag.

I dag tenkte jeg også på en veldig enkel, morsom og barnevennlig dessert. Følg meg gjerne på Instagram HER for å se oppdatering

God helg ønskes til alle dere fantastiske lesere fra familien Heitmann

15 kommentarer
    1. Lite bilder av deg selv for tiden. Di bildene du legger ut herser man jo ikke fjeset ditt. Skjer med det a?

    2. God helg 🙂
      Skal lille døpes snart eller har du valgt å ikke døpe henne ?
      Begge søsknene er døpt ? 🙂

    3. Rannveig kos dere med pizza og ha ei riktig god helg 🙂 og til dere andre hva har dere med om sienna skal døpes eller ikke,det er vel en privat sak..og ingenting er galt med rannveigs ansikt,det var vel et nytt sleiv spark fra deg anonyme troll igjen….:(

    4. hvis det er noen som er svada så er det du anonyme troll 1940 som trenger alvorlig hjelp. Rannveig du har informasjonen om denne personen som holder på å kommentere dritt til stadighet,ta og gjør noe med det… jeg Tror det er en drittunge som trenger nye bleier…ha en fin kveld…

    5. anonym 2143 er det deg selv du mener eller er det nettrollet du snakker om…for jeg vet hva jeg skriver om….Og det er ikke rannveig..hun er et flott menneske..:) Men ser du prøver å vri om på alt som folk skriver her….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg