Selger brukte truser for 3000 kr

Ja, nå kan dere kjøpe mine brukte truser for 3000 kr pr stk! Løp og kjøp, alle mann! Jeg tuller selvfølgelig. Men visste dere at det faktisk er et stort marked for dette? Mange betaler faktisk i dyre dommer for BRUKTE truser.

I går fikk jeg en slik hendvendelse på mail, med tilbud om å selge truser for 3000 kr.. Og det er ikke første gangen. Jeg har fått et antall lignende hendvendelser om å selge både brukte truser, så vel som brukte sokker, i løpet av min bloggkarriere. Ganske spesielt, spør du meg. Men alle kan jo som kjent ikke være like, eller like det samme. Dem om det, og jeg skal virkelig ikke legge meg opp i hva andre bruker fritiden sin på, haha.

Et kjapt googlesøk på temaet senere viser det seg at en god del mennesker faktisk livnærer seg av dette “markedet”.



Hva synes dere om å selge brukt undertøy? Innafor eller helt uttafor?

18 kommentarer
    1. Heller det faktisk enn å spille inn telesexannonser. Men det er meg da. Rar hobby uansett å samle på brukte truser🙊

    2. Hehe, interessant innlegg frøken H. Kunne gjerne kjøpt det ene og det andre av deg:)
      Helst veldig godt brukt!!!

    3. Kjempekoselig og fin blogg Rannveig. Har fulgt deg lenge….Syntes du har en kjempefin blogg og at du er en utrolig person ut ifra hvordan du har beskrevet deg selv på bloggen.
      Tilbake til dette truse-innlegget… Er mye rart som selges over alt ja, har til og med sett folk selge brukte tannbørster og vaske koster, så mye sykt…Syntes det er bra du tar det opp så andre også kan få øya opp på hva som faktisk skjer rundt oss.
      Og til dere om som kommer med sånne negverdige kommentarer, bare ta og legg opp! La henne stå for det henne vil. Vedder på at du heller ikke hadde likt bli tråkket på på den måten,så er det andre måter du kan få ut din negativitet,så gjør det isteden! 😉
      Ha en god Søndag 😀

    4. Hm. Synes du gjør det veldig vanskelig å ta deg seriøst når du kommer med moraliserende innlegg jfr dette og f.eks bunadinnlegget. Du har selv solgt fjeset ditt til telesexannonser! Hvordan er det bedre..? Og man skal ikke særlig langt tilbake i tid før du nærmest omtalte foreldre som ikke valgte kun merkeklær til barna sine som omsorgssvikt.
      Så.. synes bare du skal passe deg litt. Du fremstår egentlig ganske ustabil. For øvrig er det skikkelig ekkelt å både kjøpe og selge brukte truser, ja.

    5. Hadde nesten vært nok til vegavgift, hvis man selger en truse!
      Hadde du kunne gjort det isteden for å ikke ha nok penger til regninger?

    6. De får selge de som vil trusene sine,synes fortsatt det er æsj….Men ha en nydelig kveld rannveig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg