Jeg blir hjemmeværende med barna

Ja, da tenkte jeg å meddele til dere alle at jeg blir hjemmeværende husmor med barna. Hvertfall for i dag, om ikke i fremtiden.

Storebror var nemlig ikke helt i form i går, så da tok vi en hjemmekosedag i dag, jeg, storebror og bittelillesøster. Veldig koselig! Er jo leeeenge siden vi har vært syk nå, jo.. Ikke siden påska, hvor jeg "lå" syk i to uker (!) Nå krysser jeg imidlertid fingrene for at alle mann holder seg friske i nærmeste framtid ❤

Dagens outfit:

Er så utrolig fornøyd med vippene mine fra Lashes by Kasja. Forskjellen mellom vippeextensions VS ikke vippeextensions er så enormt stor. Det gjør noe med hele utrykket i ansiktet jo! Og jeg slipper mascara, hvilket er vanvittig deilig. Bruker ca 2 min på sminke om morgenen når jeg har vipper. Anbefaler alle som bor i Oslo området til å bestille time der altså 😊

Ha en fin dag lesere!

Blogges ❤

21 kommentarer
    1. Hei! Får man mye sminkesøl på vippene når man tar på fondstion/pudder/øyenskygge? Må man vaske på de etter man har tatt på annen sminke?
      Silje

    2. så pen du er ! du for håpe på at du holder deg frisk husk c vitamin styrker imunforsvaret så spis appelsin det pleier jeg og gjøre 🙂 nyt kvelden 🙂 <3

    3. Du må huske å merke sponsete innlegg. De falske øyevippe-innleggene dine, innleggene der du skriver om knerten og karoline og der du linker til diverse nettbutikker. Som blogger er det en del av jobben din å merke innlegg korrekt, det gjør alle andre profesjonelle bloggere.

    4. ka skjer med kjeften din? så på instagram et bilde som du posta nu nylig, ser jo ut som om den strekker seg langt ut før munnen kommer.. er det operert eller naturlig?

    5. Du ser helt smaaaashing ut for tiden!!!!! Og du var skikkelig søt med hestehale. Og det brune håret kler deg perfekt. Nydelig er du!
      Dere som sier hun er veeeeldig tynn eller har fæle lepper.. Få dere litt folkeskikk!
      Rannveig, du har tatt mange mindre kloke valg. Dette er du fullt klar over selv. Heier på deg og fremtiden din. Tenk så mye erfaring du har fått, tenk så mye du kan lære videre til dine jenter. Sånn de slipper og gjøre samme feil.
      Du er en flott kvinne og ei god mamma!

    6. Hei. Har lest bloggen din lenge,men aldri sett noe innlegg om spørsmålet jeg nå kommer til å stille. Ser alikevel at mange lurer på det samme..
      Barna dine er nydelige. Alle tre,på hver sin måte. Men,har Emma litt “utfordringer”? Hun har et spesielt,men vakkert utseende. Mener absolutt ikke å fornærme deg,men ser det har blitt spurt om tidligere,uten å ha sett noe av svaret ditt. 🙂
      Du ser forressten NYDELIG ut,som alltid! Pass på deg selv og di 3 små 💜💙💜

    7. Anonym 19:16, hva i alle dager er det for et spm å stille? Man spør da ikke om sånt, spesielt ikke når man ikke engang kjenner vedkommende.
      OM Emma skulle ha noen “utfordringer” så er da det virkelig ingenting Rannveig deler med hele Norge..

    8. Anonym over ; eier du I det hele tatt folkeskikk. Jeg håper ikke du har barn selv, for da ville du visst hvor mye det kan såre en mamma. Hun har da ikke noe spesielt utseende , syntes hun ser ut som en nydelig og lykkelig 2 årig ( som er kliss lik pappan sin).
      så smashing du ser ut rannveig ❤

    9. Det var absolutt ikke meningen å tråkke noen på tærene eller fornærme noen. Har selv en 5 år gammel gutt med Downs. (Antyder IKKE at det er det Emma har).. Finnes mange utfordringer. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg