Ufrivillig butikktyveri

Jeg forstår bare ikke hvordan jeg får det til. Altså, det skulle virkelig ikke vært mulig. Jupp, jeg har dobbeltbooket, igjen.

I dag har ungene planleggingsdag i barnehagen. Det vil med andre ord si at jeg er hjemme med alle tre. Samtidig hadde jeg planlagt å lunche med en venninne på Strømmen storsenter. Heia hodet!

Bortsett fra heftig mammatåke, har vi en veldig fin dag! Bittelillesøster er lagt ut i vogna for dagens andre lur, og vi er på tur ut døra straks. Ikke til Strømmen storsenter, vel og merke. For med mindre man ønsker å utette seg for den ultimate tålmodighetsprøven, bli ufrivillig anklaget for tyveri(en toåring har Desverre liten forståelse for at man ikke bare kan gå ut med noe fra en butikk) eller ønsker å teste ut hvor mange forskjellige retninger man greier å løpe i på en og samme gang, så drar man rett og slett ikke på kjøpesenter, alene, med to små barn, barnevogn og en baby. Tro meg, jeg har prøvd det noen ganger. Jeg vet hva jeg snakker om.

Ellers, kjære lesere, så er det FREDAG i dag. I dag skal vi faktisk gjøre noe så vågalt som å bytte ut fredagspizza'en med fredagstaco. Ønsk oss lykke til!

Og så vil jeg ønske dere en fantastisk dag videre!

Blogges ❤

24 kommentarer
    1. De er så fine Rannveig.Men stemmer det de sier over at de har samme pappa?Kan jo stemme. De er egentlig veldig like.

    2. Herregud, de har ikke samme pappa! Pappaen til Nathaniel bor i Alta og er samboer og har ett barn sammen med henne. Pappaen til Sienna er ukjent.

    3. Om faren er den samme som dere antyder så synes jeg det er litt rart att faren vill ha litt med det ene barnet og gjøre og ikke det andre. Søsken kan ligne på hverandre selv om dem ikke har samme far, for man har jo samme mor. Mine to sønner ligner ihvertfall veldig på hverandre og dem har ihvertfall ikke samme far. La være og si alle hvet det for det er bare dumt, spesielt om det ikke stemmer ihvertfall. Rykter og snakk kan ødelegge mye så hold tåta med anklagene og spekulasjonene derew for dere hver nok ikke en ditt selv, bare hørt på andres tåpelige sladder. Om rannveig har lyst til og fortelle det så er det henne sånt bør komme fra om det stemmer.

    4. du er sikkert den første med 3 barn på et kjøpesenter… eller bare nei… hvorfor skal du alltid “rope” ut at jeg var der med, 3 BARN, du er sliten alenemor til 3 BARN, osv… syting, syting, syting…

    5. Hehe…ufrivillig butikktyv…kjenner den;) Småtten m lommene fulle av smågodt når vi kom hjem….en litt distre og uoppmerksom mamma på Prix og godtesyk tass e dårl g kombo:)

    6. Dere anonyme her som spekulerer i Siennas far er virkelig lite intelligente mennesker! Selvfølgelig kan søsken væe like, de har jo samme mor! Haha, ler meg halvt ihjel av jvor dumme folk kan være. Stakkars dere, dere burde gå barneskolen om igjen! *knegg!!!

    7. Lykke til med tacoen,og håper dere har hatt en flott dag i dag.
      Skjønne unger du har.
      Ønsker dere alle en super helg med masse kos🌞

    8. Selvfølgelig er de like! Alle tre er jo som snytt ut av nesa på moren sin. Bortsett fra Emma som er litt mer lik pappan sin, men fortsatt veldig lik Rannveig. Hva om dere legger pappaspørsmålet om Sienna dødt nå? Rannveig har sagt mange ganger at det ikke blir snakk om faren hennes og da syns jeg virkelig dere kan respektere det, rett og slett.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg