SommerBoozt til garderoben

Har dere sommergarderoben på plass, eller mangler fortsatt noen plagg for å få den komplette sommerlooken? 

Jeg har nemlig vært innom Boozt.com i dag og fant utrolig mye lekre plagg jeg ønsker å dele med dere. Været i dag er jo bare sorgen og jeg føler i alle fall for å trøste meg selv med bittelitt shopping. Er dere lure så klikker dere inn og får 15% rabatt ved kjøp over kr 999 ,-. Bruk rabattkoden ” 15foryou ” før midnatt. Hvem sier vel nei takk til noen gode kupp på en søndagskveld? 🙂 

 

 

Såå mye lekkert, eller hva? Som skogal må jeg så klart vise dere mine favoritter fra dagens vindusshopping. 

” Life is short, buy the shoes”

 

Håper dere finner like mye fint som meg og får klikket dere hjem noen godsaker i dette øs pøsende været! Fortell meg gjerne hva dere likte best og som ble klikket hjem i kveld 🙂 

Blogges !

5 kommentarer

Siste innlegg