Oa heeeele natta

Seriøst… kan ikke bare tiden stoppe litt opp? Minstefrøkna vokser så altfor fort. For, det er virkelig på henne man merker det best. Nå er det snart et halvt år siden jeg lå på sykehuset med verdens nydeligste prinsesse, endelig ute! Så vakker, så perfekt, så liten… og nå så veldig stor! Nøkaktig et halvt år om tretten dager. Hvor i alle dager ble tiden av?

I dag skulle vi egentlig på event på Jan Thomas studio, men frøkna har slitt en del med magen de siste dagene, så jeg bestemte meg for å avlyse, og ikke dra henne med inn til Oslo, men snarere heller være i umiddelbar nærhet til et toalett med stellebord til enhver tid. Vi har derimot hatt en suuuperkoselig lunch med “tante” Katrine, som også skal passe vesla til helgen, første gangen hun skal være borte i mer enn et par timer. Da skal mor nemlig på utdrikninslag!

Se så fin, så glad, og så stor! Og mat, det må man ha, sier Sienna! Denne frøkna er virkelig null problem å ha med seg rundt omkring, så lenge hun har sine ting med seg (og det er jo ikke lite( Haha!  Ekte sjarmtroll, kalles det.

 

 

Blogges ♥

 

 

8 kommentarer
    1. Og nå kommer garantert kommentarer om at du er så fæl mor som tar deg en tur ut..
      Kos deg du Rannveig! 😀 Det er få folk som fortjener og trenger det å ta seg en kveld med “meg tid” mer enn deg !

    2. Så heerlig jente du har 🙂 Jeg synes hun ligner mer og mer på storesøsteren sin. Ha en fin-fin juni videre 🙂

    3. Hei! Jeg heier på deg og bloggen din, Rannveig 🙂 Jeg er veldig bevisst over hvilke blogger jeg klikker meg inn på, for å ikke “støtte” bloggere jeg egentlig ikke synes noe om. Men din blogg går jeg regelmessig innom, fordi jeg synes du fortjener hvert klikk 🙂 Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg