A woman should be two things : Classy and fabolous

Annonse

Som dere sikkert vet, har jeg en del klokker fra Daniel Wellington, min absolutte favoritt. De er bare så utrolig lekre, og ligger ikke superhøyt i pris, slik at det er overkommelig for oss alenemødre med middels grei økonomi også (haha)

En av de siste klokkene jeg bestilte har jeg rett og slett forelsket meg helt i. Den med bling på! Altså, jeg er jo litt bling. Bling er fint! Så lenge det er sammen med noe classy, og det er vel nettopp alt det disse lekre klokkene er og står for. Classy and fabolous!

Jeg elsker de!

Denne er min absolutte favoritt akkurat nå:

 

Ved bruk av rabattkode “RannveigDW” får dere lesere også -15% på hele sortimentet!

Bare fordi jeg setter så stor pris på dere! Og ikke nok med det, alle som bruker rabattkoden får også en gratis ekstra valgfri reim med på kjøpet, slik at man kan mixe og matche helt selv, alt etter hvilken anledning det er. Om du skal på fest, eller bare være enkel og casual. Det kan virkelig ikke slå feil uansett. Disse er jeg som sagt helt forelsket i, og vil absolutt anbefale dere å ta en titt i nettbutikken til Daniel Wellington.

PS: Rabattkoden er tidsbegrenset!

Gå til nettbutikken HER

10 kommentarer
    1. Utrolig kult bilde R;) Klokka ser jo også veldig fin ut, skal ikke se bort fra at jeg bestiller den til berta mi! God helg..

    2. Hei! Jeg ble overlykkelig når jeg så at du hadde denne rabattkoden for noen dager siden,og kjøpte meg da (endelig) en klokke! ❤️ Men jeg fikk ikke med en ekstra reim.. Vet du hvorfor?
      Men tusen takk for rabattkoden, en kjempefin eksamenspressang til meg selv ble det 😀

    3. Tusen takk for svar!:) hadde vert veldig kjekt om det ordnet seg slik at jeg fikk en ekstra reim, blir jo som en ny klokke med en annen reim 🙂

    4. bestillte nettopp, fikk heller ikke velge en ekstra reim :/ prøvde å gå inn å legge til en reim, men da økte prisen tilsvarende med prisen på reimen :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg