Selger meg sjæl – Highest bid wins!

Dette blir min første budrunde her på bloggen ever!!

Høyeste bud i morgen klokken 12.00 får en “bit” av meg. Jeg har nemlig IKKE begynt med prostitusjon for de som antok det, nei jeg har en liten godsak på lur til den som aller helst vil ha. 

Det har seg sånn at jeg ved en feiltagelse har bestilt meg to Triangl bikinier. De er jo drit lekre og jeg skulle gjerne beholdt begge, men jeg unner heller en annen dette smykket av en bikini når jeg uansett har en helt lik selv!

Dette er en super lekker Milly” bikini fra Triangl, i fargen “Arizona Sunset”. Ny koster bikinien kr 750,- men jeg starter budrunden på kr 100,- , GAME ON!

Overdelen er i størrelse M og underdelen i størrelse S, noe liten i størrelsen. Minste budøkning kr 10,- og du byr ved å kommentere i kommentarfeltet her på bloggen. OBS! Husk navn og e-post adresse. 

 

Blogges <3

37 kommentarer

Siste innlegg