Langt, tykt hår med et klikk!

Forandring fryder, eller hva? Nå har jeg hår til rattata! Fra spøk til ramme alvor. Kjære alle mine medsøstre der ute, som er som meg, som aldri greier å spare til langt nok hår selv. Det finnes, takk gud, håp for oss også.

Annonse

Moder natur var så generøs å gi meg veeeldig tykt hår. Og det skal man jo selvsagt være takknemlig for. Men når det kommer til hairextensions, kan det bli noe utfordrende. Jeg må alltid bestille to eller tre pakker med Clips for at det ikke skal se ut som jeg har festet noen tråder her og der i mitt ellers så tykke hår.

Vel, no more of that! Etter at jeg prøvde Luxushair, så har jeg oppdaget at det faktisk finnes kvalitetsextensions. Som har tykt, glansfullt hår med kvalitet, og som likevel ikke koster skjorta. Og tro dere meg, jeg har brukt Extensions siden jeg var tretten år, det vil si TI år…. Så jeg vet hva jeg snakker om! Og nå følte jeg meg plutselig ekstremt gammel. Ja, ja.



Luxushair er virkelig det beste håret jeg noen gang har prøvd, og vil absolutt anbefale det til alle mine lesere! Fargen jeg bruker er #2, og den finner dere HER!

9 kommentarer
    1. Ser fint og naturlig ut! Men får litt fnatt når det er tynt og flisete nederst. Hadde sett 100x finere og sunnere ut om du klippet de nederste 10cm så håret ser tykt og jevnt ut nederst. Ser såå mange jenter med extensions som ikke klipper håret jevnt og det er virkelig en dead give-away.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg