Telttur i stua

God morgen i stua! Her har vi en meget rolig søndag, enn så lenge i alle fall. Nathaniel sitter inni det fine tipiteltet sitt han nettopp har fått, og ser på iPad, og bittelillesøster sitter å sover dagens første lur. Og mor, hun jobber!

Litt senere skal vi dra å besøke en venninne og se på det nye fine huset hun har kjøpt. Det gleder vi oss veldig til! I morgen er jeg plutselig “barnefri” ( å ha Sienna alene er virkelig ingen sak) og da lurer jeg faktisk litt på hva vi skal ta oss til. Jeg er jo vant med å ha fullt kjør heeeeele tiden, og det kommer til å bli så merkelig stille her. Må finne noe annet å fylle tiden med antakeligvis, haha. Samtidig gleder jeg meg til å tilbringe litt tid med henne alene, hun har jo ikke fått samme “alenetid” med meg, som de to andre fikk da de var babyer. Så det blir veldig koselig, og veldig rart. Litt begge deler!

Jeg tenkte å vise dere vårt nye koselige telt! Ungene bare elsker det. Nathaniel er jo veldig sosial, og har stadig(hver dag…)  besøk av venner han har fått seg her i nabolaget. Noe jeg synes er veldig bra! Ungene trives veldig godt her. Siden jeg satte opp tipiteltet, har de tilbragt mye tid der. Gøy å gjemme seg for voksne er det visst! Helt perfekt sted for å gjemme seg litt vekk, det er det jo. Jeg husker jo selv hvor gøy det var å bygge hytte, telt osv da jeg var barn. Og det er jo ikke så lenge siden jeg var. Ikke bare det, det er jo veldig dekorativt i stua også!



Se så fint!

Det er god plass inni teltet!



Dette fine tipiteltet er av merket Alice and Fox, og kan kjøpes på Jollyroom De fine putene inni finner dere HER og HER

 

4 kommentarer
    1. Hei, dette er ikke gjeldene for innlegget, men skal til Lillestrøm en lang helg med jenta mi på 5 år og lurte på om du hadde noen tips til hva vi kan finne på? Kikket på hoppeloppe land men så at det var stengt? Også var det et bade sted som het noe med nebbur? Noe å anbefale? Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg