Slik får du flawless hud!

Med våkenetter, lite søvn, og det som hører nybakt-mammatilværelsen med, så er det jo ikke akkurat optimale forhold for å ha den perfekte huden. Personlig synes jeg huden spiller en utrolig viktig rolle for hele utseendet. Ser ikke den bra ut, ser ingenting bra ut.

Annonse

Derfor var jeg utrolig lykkelig da jeg endelig fant et merke som faktisk funker og holder det det lover: MayBeauty! For en tid tilbake prøvde jeg The Incredible Face Mask over en lengre periode, og siden jeg var så fornøyd tenkte jeg også å prøve The Incredible Face Gel.


 

Slik gikk det til! Jeg har en innebygd skepsis til alt som lover gull og grønne skoger. Men vet dere hva? Med denne ser man rett og slett de døde hudcellene og andre urenheter falle av. Sånn bokstavelig talt. Og la meg bare fortelle dere, jeg så stor forskjell på huden etterpå! Sminken satt mye bedre, for eksempel.

Step-by-step til flawless hud

1. Åpne pakken


 

2. Påføre. Det kan man enten gjøre med hendene ,eller med en kost.

3. La peelingen virke. Når det er gjort, vask forsiktig ansiktet med vann og se døde hudceller falle av!



4. Voila! …  

Nyt din nye perfekte hud, helt uten døde hudceller og urenheter! 


Har du prøvd denne før?

Blogges

 

27 kommentarer
    1. Er det noen som er missunnelig på utseendet til Rannveig her , høres sånn ut.Rannveig har et nydelig annsikt både med og uten sminke. Så sutt med denne hetsingen og skittkastinga ,dette er Rannveig sin bogg og om dere ikke liker det hun skriver så kom deg ut av bloggen hennes. Det er ingen som tvinger deg til å klikke deg inn her og lese den !!Stå på Rannveig , du har en fin blogg !

    2. Nå må dere holde munn! uansett hva hun legger ut er det dritt fra dere, munnen din, så mye sminke etc. Da hun legger ut sminkefritt bilde, er det klager på det og?! NATURLIG heter det, og du ser flott ut 🙂
      Det dere sier, er ren mobbing dere burde skjemmes…

    3. Jeg er selv blogger og begynner å se meg lei på disse trollene,tror det er tenåringer som er ute etter oppmerksomhet for de er mindre pene selv,vurderer seriøst å raportere dette til blogg.no…og det burde du også gjøre Rannveig,for de kan seriøst ikke ha det godt med seg selv…..

    4. men de gir jo rannveig klikk når de skriver her,så kansje det er godt for noe ,selv om de ikke tenker over det….ha en nydelig dag 🙂

    5. Kjære fine gode Rannveig:)
      Du stråler om kapp med sola skal du vite. Vakker rett og slett!
      Jeg håper at du leser, og biter deg i merke, alle de gode, fine kommentarene som folk legger igjen her inne-og overser de fæle, grusomme whitetrash kommentarene!
      Vær stolt av deg selv, få som ser så fantastisk ut etter 3 fødsler som deg 🙂 Jeg er selv alenemor til 3, hvor siste mann fortsatt er under 2 år og aldri har bodd sammen med pappaen sin. Og jeg, jeg ser rett og slett ut som et takras! Men det er som det er, det blir bedre for hver dag som går.
      Vi burde fått medaljer alle som en vi som er alenemødre.
      Kos deg med snuppa di 🙂 Hun er virkelig en skjønnhet, akkurat som mammaen sin 🙂

    6. anonym 1623 hva vet du om det,fordi du mener det ,betyr ikke det at alle mener det,er selv alenemor til 4 og har masse beilere rundt meg,pene og voksne mannfolk…så den der må du dra lengere på vidda med ….

    7. Oi oi.. Skjønner ikke hvorfor dere tar dere så nær av sånn.. Å være alenemor gjør deg ikke spesiell.. Alle kan jo produsere barn

    8. Sier du det,da bør du kansje gjøre det og finne ut av det i steden for å kommentere her inne.For har du tenkte på det du og de andre som slenger med geipen her inne.dere sier at Rannveig er sånn og sånn.Men allikavel så klikker dere inn for å lese om henne.Det tjener hun penger på.Så hvis dere skal spare penger bør dere jo ikke klikke inn her.jeg klikker meg inn her for jeg liker Rannveig og alle gjør feil en gang i livet,selv om ikke alle vil inrømme det.Men det betyr ikke at de skal lide og høre det resten av sitt liv.Rannveig gjør en kjempeflott jobb med barna sine og det er virkelig noe å være stolt over.Og hva så om hun har barn med 3 forskjellige fedre,hun er da ikke den eneste.Til dere som drømmer om et rosenrødt liv,våkne opp og se virkligheten som den egentlig er…..

    9. Stakkars syke menneske.søk hjelp.Du får ikke mere svar fra meg..Til Rannveig vær stolt av deg selv og dine barn 🙂

    10. Nå kommer jeg ikke til å kommentere nettrollene mer.De får ikke mere oppmerksomhet fra meg.Men jeg kommer til å fortsette å skrive på bloggen din Rannveig..kos deg med kvelden…Hilsen fra ei anna finnmarks jente…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg