Crazy girls night out

Herregud, det er virkelig lenge til neste gang kjenner jeg! Kroppen min er gått inn i noe som ligner mistenkelig mye på fullstendig dvalemodus etter lørdagens feiring av min fine venninne Jeanette, derav mitt noe lange fravær fra bloggen..

For all del, det var utroooolig gøy. Vi spiste på Chi her i Lillestrøm, og feiret på byen senere, hvor det ble både en og ti drinker.

Min lille frøken hadde det supert på overnatting, og kom hjem like blid og fornøyd som jeg forlot henne. Og de siste dagene har hun faktisk sovet fra kl 19. Noe av det samme kan man si om meg selv også. Fra hun la seg i dag, litt over 19, så har jeg konsekvent ligget i (den nye DIGGE)senga mi og nistirret på telefonen min. Rundet hele Tinder, Happn, match.com og det som er. Neida. Hardt liv folkens, hardt liv. Nå ser vi fram til å snart få storebror og storesøster hjem, for de begynner vi å savne ganske mye akkurat nå ❤

6 kommentarer
    1. Så bra du koser deg med venner selv med tre barn. Du vil nok få en mann en dag, så vakker og omsorgsfull som du er 🙂

    2. Blei det noe kuk på deg da? 😊 Ser forresten ikke noe truse under den fine kjolen, hadde du ikke noen på?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg