For ett år siden…

Det er så utrolig koselig å se tilbake på disse bildene som driver å popper opp på facebooken min om dagen. "For ett år siden i dag"

Bilder av magen min med min vakre lille Sienna trygt plassert inni. Kontrastene er så store! Tenk så stor hun er blitt nå❤

For ca nøyaktig ett år siden, hallveis på vei til å bli et ferdig lite menneske. I morgen er dette lille vidunderlige mennesket mitt hele syv måneder! Hvor ble tiden av? Jeg elsker å følge henne hver dag, se alt nytt hun lærer daglig. Det gir meg så mye! Nye forståelser mellom ord og handling. Samtidig ønsker jeg at min lille baby skal være baby enda LITT lengre. Nå ser det likevel ut som at jeg blir å være hjemme med henne i enda over ett år til, noe jeg ser utrolig fram til. Jeg er så heldig å ha bloggen min slik at det hele blir gjennomførbart. Alt vi skal oppleve og lære sammen. Det er bare å glede seg til framtiden❤

14 kommentarer
    1. Maja: Anonym spurte om et helt vanlig om en ting, men du og ditt hue klarte ikke å svare normalt… hva er problemet ditt??? Har du ikke fått deg noe på lenge??? Pluss at det er ikke alle som leser denne bloggen hver dag!

    2. Realist: haha du må være dum du! Skikkelig drittkjerring! Er nok ikke du som har fått deg noe på en stund. Jeg hadde sex for 15 min siden. Sånne som deg skulle vært bura inne. Her inne antyder folk at rannveig ikke har barna mer og bare setter dem vekk, så ja, da sier vi faktisk ifra om at de er på ferie vi fedrene noe som er helt vanlig! Men sånne hønsehuer som deg må jo fly i fistel med en gang! Gi bedre, ta deg en tur i sola eller til psykologen – ser ut til at du trenger det. God bedring hylemor…

    3. Hei Rannveig 🙂 er herlig å mimre tilbake til svangerskapet 🙂 du så fantastisk ut gravid med lille Sienna (og med de to andre).
      Ang det å ønske at barnet er baby litt lengre… Skjønner godt hva du mener, men vil bare si at det ikke er noe å ønske seg i realiteten. Jeg mimrer tilbake til da min sønn var baby og hvor herlig den tiden var, men selvom det er 6år siden så har jeg fortsatt en “baby”, for han har en psykisk utviklingshemming. Jeg kommer til å ha “baby” resten av livet, og selvom han er verdens herligste så er det egentlig ingen drømmesituasjon.
      Sett pris på de små tingene i dine barns utvikling. De tingene vi ofte tar for gitt, fordi vi forventer at det skal skje. Det er ingen selvfølge og det er viktig at vi setter pris på barnas utvikling 🙂

    4. Drittkjærring faktisk😀😀😀 da har jeg bytta kjønn over natta. Hva får deg til å tru at henne er en av dem som trur R har gitt bort unga!?? Det var ikke nevnt en gang! Er du en sånn person som veit alt hva andre tenker å mener… er det noen som burde ha hatt litt tid inne, så er det vell deg… du er jo ikke voksen på noen måte… er det noen som flyr i fistel, så er det vell egentlig deg, som angriper andre med en gang! Den anonyme spurte om et vanlig spørsmål, hu slang ikke noe dritt fra seg til R!!! Psykolog er vell heller du som burde ha vurdert! For du er ikke satt sammen på en riktig måte! Stakars de som vet hvem du er!

    5. 22.41: Uff. Søk hjelp! Om et par uken får du “frikort”. Tror det kommer godt med. Ranveig; Heia, Heia- jeg heier fra sidelinjen!

    6. Hanne… hvorfor det??? Bare forde jeg støtter oppom en person som bare spurte om noe… den hjelpa er det vist noen andre som fortjener😀😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg