Ut på tur, bare litt sur

Dagene med bare lilletupp fyker farlig raskt avgårde på en eller annen måte, de også. I dag var vi å “lånte” storesøster, tok med oss Jeaette og Mie, og dro ut på skogstur.

Været var ganske dritt, egentlig.. men, som kjent finnes det ikke dårlig vær, bare dårlige klær(knis) Det ble likevel en hel del bedre etter hvert. Og å se min lille frøken igjen, var heeeelt fantastisk! Og SÅ glad hun var for å se mammaen sin igjen. Det ble en ganske lang tur, med minstefrøkna i bæreselen, og størstefrøkna i vogna. Svetta rant og rant. Månedens treningsøkt. Jeg som trener så vanvittig mye, vet dere. Jeg har (dessverre) ikke søskenvogn. Dere skjønner det, at jeg trodde ikke jeg trengte det. Men har jo til tider merket at behovet kan være der, spesielt om vi skal på noen utenlandsferie denne sommeren. Vi har noen vage planer om Spania,Marbella, muligens i slutten av denne måneden eller slutten av August. Vi får se hva det blir til!


Klar ferdig kjør!



Emma deler Marshmallows med Mie. Måtte bare smake på de først!


Og det er viktig at maurene også får kjeks og marshmallows…


Hilse på ponniene er gøy.. og litt skummelt!

Nå er det ikke så lenge igjen til mine søte små melder sin ankomst igjen. På fredag er det storesøster sin tur, og på mandag er det storebror som kommer. Og han kommer med bestemor! Så planen neste uke er Hunderfossen og Lilleputthammer, og overnatte der oppe i et par dager. Jeg drar nemlig ikke på slike plasser(les:fornøyelsesparker, badeland o.l) alene med alle tre ungene. Da er det kjekt med bestemor på slep!

Blogges

11 kommentarer
    1. Personelig ville jeg ha invistert i en søskenvogn om jeg skulle til varmere strøk og hadde hatt mer enn en liten unge med meg. Har selv en sønn som var rundt Emmas alder i fjor når vi va i bulgaria og jeg angret ikke ett sekund på det. Han brukte ikke vogn når vi va hjemme men når vi var å gikk i varmen så var det godt for han og ha en litt mer dekket og kjølig plass å sitte/ligge når vi va ute å gikk plus en plass han kunne sove på kvelden når vi va ute å spiste sånn at jeg slapp å sitte inne på hotelett etter hanes leggetid.

    2. Jeg har hatt vogn til mitt barn hvert år når vi har vært i spania til og med i år (H*n er 5 år nå.) Man kommer seg mye lengere å når det er 30 grader +
      (som det er i feks. Marbella i juli/august) trenger de små flere pauser og mere skygge enn oss voksne.
      Kjempe lurt med vogn! 🙂

    3. Vil bare informere om at du bruker bæreselen feil. Hun skal sitte i nesten froskestilling, ikke henge med bena nedover, stakkars.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg