Sienna Lucia Charlotte 7 mnd!

Da var nok en dag gått forbi. Og tre søte små barn ligger i hver sin seng og drømmer. Mest sannsynlig om at vi skal dra’ til Hunderfossen i morgen. To av de, hvertfall. Den tredje får nok ikke så veldig mye med seg, enda. Selv om hun er veldig interessert i sine omgivelser!

Den tiden, den går. Den flyger! I forrige uke ble min minste prinsesse hele syv måneder. Syv måneder siden mor var tjukkas, syv måneder siden jeg fikk oppleve livets største mirakel for tredje gang. Jeg er jammen meg heldig! Og navnet.. navnene hennes… ah. Jeg elsker det! Det er så unikt, så fint, så vakkert. Akkurat som henne selv! Jeg driter fullstendig i hva andre måtte mene om at hun har et langt eller spesielt navn. For meg betyr det mye. Det er ikke tilfeldig at hun heter det hun heter.

 

 

 


 

Tre tenner er allerede kommet på sin plass. En er så vidt tittet fram oppe, og to søte små nede. Og denne frøkna er det fart i! Det i kombinasjon med to storesøsken og masse små leker og duppedingser, er ikke så rent heldig. Det blir daglig spredt leker som dekker hver kvadratcentimeter av stua. Nei, leke på rommene sine kan man IKKE gjøre. Med lillefrøkna som raskt åler seg rundt overalt, og som liker å putte alt hun finner på sin vei,  i munnen sin, har jeg det ganske hektisk om dagene med å plukke opp leker med små deler slik at det ikke oppstår noen ulykker her. So far, so good! Vurderer å gjemme unna alle små leker enn så lenge. Det hadde vært VELDIG tidsbesparende for min del. Haha!


 

Hva angår mat har denne frøkna skikkelig vett! Hun spiser godt til alle måltider, og man ser virkelig at hun koser seg med maten, både grøt, brødskiver, fruktmos av alle typer frukt, og middag alt går ned på høykant, noe jeg er utrolig glad for. Det er så herlig å se at hun sitter å dingler med beina fram og tilbake så fort hun blir satt i spisestolen sin, for da vet hun nøyaktig hva som skal skje. Mattid!

Ellers går hverdagen sin gang. Jeg skjønner ikke hvor min lille baby ble av. Snart fyller hun jo året! Før den tid skal denne frøkna riktignok døpes, noe som finner sted nå i August. Bedre sent enn aldri! Men er jo først nå i det siste at jeg faktisk føler jeg har litt overskudd. Hun har nemlig funnet ut at å legge seg klokka tolv på natta ikke er noe kult for noen. Så nå sover alle barna senest kl 20. En drøm!

Ser fram til en fin dag på Hunderfossen med mine tre elskede hjerteskatter i morgen. Ønsker dere alle en god natt!

Blogges

5 kommentarer
    1. Skal du skrive et eget innlegg om hvorfor hun har fått det navnet? Tror du nevnte en gang tidligere at du kanskje skulle det?<3

    2. Syns ikke vi andre har noen ting med hva du kaller barna dine eller gjør med barna dine;)Liker spesielle navn jeg da:)Å at de kler barnet er jo ett stort pluss:)Ha en flott dag i hunderfossen 🙂

    3. Trodde du skulle fortsette innlegget med å skrive hvorfor hun har det navnet hun har 🙂 Veldig spent på historien bak det, da du har skrevet litt om det tidligere.
      Sønnen min heter Nilas <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg