Fra IKEA til India

Hei og hopp kjære lesere! Etter mitt 2-dagersfravær, tenkte jeg å komme med en aldri så liten oppdatering.

Litt sliten om dagen, så kvelden etter barna har lagt seg, og jeg har plukket opp dagens kaos og matsmuler (for førtiende gang) går for det meste i å stirre med mitt tommeste blikk på min kjære iPhone. Som om jeg ikke hadde noe liv liksom. Tulla. Jeg har ikke noe liv. Ikke har jeg koblet til TV kanaler enda heller, da jeg ikke aner hvordan man gjør det. Har noen tilfeldigvis en snill, handy og superkjekk mann til meg?

Jeg mener naturligvis ikke det. For hvordan skulle jeg liksom fått tid til han? Jeg ELSKER alenetid. Faktisk så digger jeg å henge med meg selv så mye, at jeg er den kuleste personen jeg vet om. Føler jeg får nok sosial input på dagtid, så når kvelden kommer, er faktisk det eneste jeg ønsker nettopp å stirre dødt inn i min snart utskiftklare, knuste iPhone og tenke på at jeg i alle fall kommer til å være omringet av barn, barnebarn og åtti katter på mitt dødsleie, om enn ikke en mann.

I går var vi på IKEA, med min venninne Ingvild og hennes to små. Gutta fikk lekt på lekerommet, mens vi utnyttet den ene timen de kan være der til det fulle. Å dra med seg fire unger gjennom IKEA og tjukkt med i overkant shoppeglade mennesker er en dårlig ide. Tro meg. Det ble selvfølgelig inntatt obligatoriske kjøttkaker i restauranten, ikke noen IKEA tur uten.

Fra IKEA til India. I dag har vi faktisk vært så heldige å bi invitert på Indisk fest. Våre superkoselige, Indiske naboer ringte på for å spre hellig vann i leiligheten vår. Og inviterte oss samtidig på fest. Utrolig deilig mat, og godt selskap. Mennesker som spiste på gulvet, akkurat slik jeg forestiller meg det er i India Ikke minst, supert for storebror å lære seg om andre kulturer, litt utenom vår veldig Norske hverdag.

Blogges

9 kommentarer
    1. Hahaha.. Tåpelig måte å få flere lesere på. Den babyen er ikke litt lik en gang 😂 Bra du kommenterte “ÅJ.. Samme far :o” under.. Mer truverdig da 🙈

    2. Anbefaler indisk godis. Perfekte lollipos, som kler en Barbie Erectorist som deg.
      Norske slikkepinner er enda bedre… Vanilla Steel Pole. Min største drøm er å få sponse en lux weekend på en lydisolert suite, hvor du (sjefen, altså!!!) lekte roleplay, og jeg bandt deg, kysset hver mm av huden din, og lot meg bowlegripe deg bakfra i beggge, med fast hånd. ASAP som du sier vårt kodeors, så stopper jeg, og gjør ALT for deg, din juicy fersken. Er hunky, så drømmer om at du ser et bilde av en sørlandsk O.G, med pirat i blodet og blikket mot din tighte kitty kat. Du er hottest i Norge, Mariann Blomberger den deiligste milfen, men hun digger å skape lidelse med å spre sine østro-fuck-doll-blonde-karisma all ova, så hun er jeg nesten frustrert over, men til slutt har jeg henne i min hule (hånd), og da skal hun kjenne Big Poppas Potens i slo-mo, rett i botty, for hun spiller på det. Du er real deal fuck princess med brains og er deg selv. Du er nr.1 på knulledokke-lista mi, Barb Wire Amazone. Jeg blir teasa, men det virker ikke bevisst fra din side. Du er simpelthen made in heaven, og du er DEN ENESTE av to Barbie-dukker, som får meg til å sjeske på rumpe. Jeg vil spre skinkene dine, rundkysse-, og slikke deg, og avslutte meg å kile deg i anus med tunga.

    3. Yeomontana,
      Du er syk. Skikkelig syk. Uff. Du stakkarslige, fermenterte menneske. Uff.
      Rannveig; jeg heier på deg! Stå på 🙂 Og en ting til; du bør anmelde denne pervoen her! Hen er syk, skikkelig syk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg