Selvmordsforsøk

Helt ærlig, man vil virkelig seg selv vondt i det man velger å gjøre det vi har gjort i dag. Selvmordsforsøk er det. Drasse med tre små barn rundt Strømmen storsenter. Er det lov å si at jeg ble svett? Nei da, SÅ ikke er det faktisk ikke. Bare nesten.

For det er det nemlig ingen tvil om at man blir. Men det er jo veldig koselig da. Vi har hatt en veldig fin dag! Lunch på Jordbærpikene, og spist yoghurtis.

Nathaniel er verdens mest omsorgsfulle storebror, og er så flink til å passe på yngre barn enn han selv. Så herlig å se på når han holder hender med Mie, og løper etter henne når hun stikker av. Jupp, den alderen der skal de alle gjennom. Mine har (heldigvis) sluttet med det 😄

Blogges

52 kommentarer
    1. Hvorfor i helvete bruker du sånne overskrifter, som FAKTISK er et faktum i dagens samfunn… Bruk huet ditt for faan og ikke bare pøs ut med noe DU trur fenger godt… Veit så jævelig godt at du bruker sånn overskrifter for å få flest lesere, men noen ganger går det an å bruke de små og få hjerneceller du har igjen! Leste på et innlegg her i går der det sto at du ikke bryr deg om hva andre mener… Men hvem faan er det som sitter å syter i flere dager etter dem har fått en del kritikk, ehhh… DU! Også en siste ting… BH, bruk det! Ser du søker oppmerksomhet fra publikum… *SPYR*

    2. Hørt rykter om at du var gravid, og med de bildene du legger ut så bekrefter du det. Hvor løs er du egentlig…?

    3. Av 100 som går forbi deg på kjøpesenter, hvor mange tror du stirrer rett på de stive brystvortene og implantatene dine?? Vil du det? Går rundt sånn bh løs til offentlig skue? Barna blir snart flaue.
      Og jævler til tittel.

    4. Er dette et gammelt bilde?? Ser ut som du er 5 mnd på vei med fjerdemann, du som alltid må statuene hvor tynn du er..

    5. Og ikke for å være frekk, jeg er ikke fra kvinnesiden eller hva det heter, men pliiis ta på deg en bh og reklamer på implantatene..de har gjort en dårlig jobb..

    6. Man trenger ikke å være gravid for å ha litt oppblåst mage. Kan godt være mensen 😉
      Jeg hadde fortsatt litg mage når datteren min var 6 mnd!!

    7. Det der er vel litt mer enn bare en oppblåst mage?? Jeg er selv rimelig tynn og kan se oppblåst ut når jeg har mensen, men syns dette var VEL mye..og ville vel ikke lagt ut bilde på en blogg der eg skrøt over “min tynne mammakropp” på en slik dag… men for alt jeg vet er hun gravid eller vil vi skal tro det -begge deler hadde vært likt hun 😂

    8. Helt alvorlig folkens? Om hun ikke hadde fikset puppene sine og de hadde hengt, hadde dere då og kommentert at hun sku bruke bh? Det tror ikke jeg. Om hun går med eller uten bh spiller vell ingen rolle ? Ingen som har sagt at du må se på puppene hennes. og makan til frekkhet, spørr om hun er gravid? Hun har født 3 unger, kroppen rr allikavel fantastisk. Du går vel ikke bort til en fremmende på gaten å spør om de er gravide ? Tenk dere LITT om før dere sitter dere ned å skriver.
      Syns du er en flink 3 barnsmamma ❤️ Og ingenting å si på puppene 😍 Jeg har født 1 unge og her hadde det virkelig trengs litt oppløftning 😅😅 så vær stolt !

    9. Heia-:)
      Skjønner faen ikke hvorfor dere bruker tiden på å lese denne Bloggen
      her visst dere har så mye imot Rannveig???
      Feige dritt som gjemmer seg bak å være annonym
      Det er hennes Blogg og da skriver hun va hun vil,
      Og legger ut de bildene hun vil.
      Rannveig: håper du ikke tar deg nær av disse tullingene,for synes du virker
      som en ærli å go petson.
      Har fulgt me Bloggen din siden du startet den,
      Klemmm

    10. Hvordan er det mulig å bruke ordet ”selvmordsforsøk” i et innlegg som handler om ungene dine? Hadde mine foreldre skrevet som deg hadde jeg virkelig blitt lei meg den dagen jeg hadde funnet bloggen. Det er så ikke greit! At det er slitsomt med unger på kjøpesenter er greit nok det, men da kan du heller bruke ord som slitsomt. Selvmordsforsøk er for så vidt like dumt som da du brukte ordet ”spiseforstyrrelse”. Altså, vet du hvor mange som sliter i dagens samfunn. Jeg har ingenting i mot deg unge dame, men jeg synes til tider du fremstår ekstremt dum og ufornuftig …

    11. Er du gravid????eller kødder du deg så dum med en fotball under?tror du gjør og alle gjikk med på den hahaha:)

    12. Omg folkens da😱 Hun ser jo ikke gravid ut er jo måten hun står på. Maken til frekkhet skal man lete lenge etter😱 Jeg blir virkelig helt sjokkert !! Er forsovidt enig ang tittelen men når man blogger er det vel litt sånn det funker ? Syns det er rart man leser en blogg og hater personen bak så mye. Det sier mye om dere. Skikkelige tapere

    13. Bruker ikke kommentere på blogger til vanlig, men nå følte jeg at jeg måtte!
      Gud så slem folk er!! At dere får sove om natta! Dere ville ALDRI gått til Rannveig på gata å sagt det dere sier i kommentarfeltet, dere er feige som sitter bak tastaturet gjemt bak en dataskjerm å skriver drit!
      Beundre deg Rannveig før at du klarer å heve deg over disse fæle menneskene.

    14. Ingrid. Ingen som har nevnt noe om at de hater Rannveig. Men vi missliker noe av det som er blitt skrivi om her inne på bloggen! Hate noen er et ganske så sterkt ord å bruke, så hvor du fikk det fra aner jeg ikke! Og det er ikke sånn det funker på en blogg… En kan skrive om selvmord, men ikke buke det i en setting som dette, det blir veldig feil! Så den som er en taper her nå, må jo være deg!

    15. Jeg foreslår at mange av dere som har skrevet negativt, tenker på en sak, forsøk å være litt, ja litt positiv og vennlig også i sommerdagene.
      Det er høyst sannsynlig at flere av dere absolutt ikke ville stått ansikt til ansikt og sagt så mye shit.
      Dagene for mange blir langt triveligere om man forsøker å være imøtekommende og viser forståelse.
      Med så mye dritt meldinger er det ikke rart at det er så mye vold, uro og krig i verden.
      Skjerp dere !
      Rannveig er og oppleves som en vennlig og omsorgsfull mamma. Hun har mye og gi av glede og omtanke,
      Jeg oppfordrer dere med ønske om å skrive shit, om å teste ut noe nytt og
      skrive en hyggelig tilbakemelding på bloggen til Rannveig. Det er ved omtanke og ettertanke mulig det vil oppleves positivt både hos den som skriver og den som leser tilbakemeldingen.
      God helg alle sammen …

    16. For noen idioter mange av dere er… Dere skjønner vel det at Rannveig ikke er gravid.. De fleste får oppblåst mage når de har mensen/ eventuelt spiser pasta, brød osv.. Jeg syns ikke det der ser ut som en gravid mage! Det er nok flere enn Rannveig som ikke bruker BH, men så fort man har silikon i tattene så skal folk reagere på det!
      Håper dere lærer dere litt folkeskikk, og slutter med denne dritslenginga..

    17. For en jævel du er!!!!!! Faen så respektløst og bruke en slik overskrift!!!!
      Og nei, du er ikke flink selvom du går på kjøpesenter med tre (snart fire!) barn!

    18. Når jeg så bildet trodde jeg det var gammelt for det så ut som du hadde (gravid)mage! Men er vel vinkelen og stripene som gjorde det. Det er virkelig ikke lett med tre unger alene på et kjøpesenter! Jeg har bare to og blir svett nok som det er! Det virker som du gjør en god jobb med de😀

    19. Så ikke gravid ut for et par dager siden i hunderfossen badeland så tviler på det! Uansett ha en flott dag rannveig 👍☺️

    20. Dere som alltid må forsvare Rannveig.. Ta dere en bolle.. Hun er jo dum som ei ku. Skjer med å ha så idiotiske titler egentlig? Da er det vel hverdagen din bestående av mange selvmordsforsøk, Rannveig?

    21. Her begynner jeg å lese et blogginnlegg med tittel Selvmordsforsøk og tenker at ” jøss hun skal skrive om et viktig emne som man ikke bør tulle med og hva skjer ? Jo da igjen et bevis på at du i likhet med andre bloggere gjør alt for å skaffe lesere. Å sammenligne selvmordsforsøk med kjøpesenter gjør at du bør gå i deg selv og vurdere om dette er noe du bør be om unnskyldning for.
      At det går Ann, et så viktig tema. SKAM DEG!!!!!!!

    22. Jeg skjønner at du ikke har opplevd at noen av dine nære og kjære har begått selvmord. For da ville du aldri tullet med det i en overskrift/innlegg for å lokke til deg lesere.
      For din skyld håper jeg at du aldri trenger å oppleve det.

    23. Jeg liker deg veldig godt, Rannveig, men har selv slitt med mentale sykdommer så denne overskriften var vell kanskje litt vell drøy? fint om du kanskje endrer den da man ikke vet hva leserene har vert igjennom og det ble veldig feil å skrive noe så drastisk i denne sammenhengen…..

    24. Kjære vene for en teit overskrift. Du kan ikke ha opplevd mye i livet ditt eller lært mye når du velger å skrive noe sånn. Det eneste dagene dine består av er å ta vare på 3 barn, som du selv har valgt å få. Vi andre tar vare på både 3 og 4 barn samtidig som vi jobber fullt. Og vet du hva? Noen av oss er enslige også. Så du gjør faktisk bare akkurat det som er forventet at du skal gjøre. Men mulig du har dårlig med penger igjen, så du trenger klikkene. Jeg velger å gå på kobb istedet heldigvis. Og vet du hva? Der er jeg stadig borti folk som har forsøkt å ta selvmord ( mange greier det også) og de gjør det langt ifra pga at de må dra på butikken med 3 barn. Det bør man da greie uten problemer. Så tenk litt, mange blir sikkert utrolig triste av overskriften din.

    25. Klikkhora. Og ja,du ser preggers igjen. Photoshop gone wrong nå,eller når dere var på tur med exen din..? Du er så jævlig lite gjennomtenkt. Blir flau av sånne som deg,og dessverre tror jeg at barna dine lider av dine idiotiske utsagn og valg.

    26. Husket på at du skrev noe om at barna ville se Marcus og Martinis og tenkte jeg skulle tipse om at de skal være på åpningsshowet til Norway cup.. På søndag tror jeg.. Men du, dette innlegget.. Eller, overskriften! Skjerp deg a!

    27. Enig i at overskriften var helt smakløs, det finnes jo såå mye annet Rannveig du kan få klikk på,- hvorfor må du alltid ha alvorlige overskrifter som faktisk kan såre enkelte som har opplevd at en av sine nærmeste har tatt selvmord/ har spiseforstyrrelser o.l? ?! Du er voksen nå Rannveig, og har 3 barn- man forventer så uendelig mye mer fra deg enn det her, skuffende! Skjerpings!!

    28. #klikkhore !!! Jeg begynte å få sansen for deg, men DEN overskriften der kunne du virkelig ha spart deg for! Er du klar over hvor mange som sitter igjen etter at deres barn/familiemedlemmer/venner har tatt selvmord ?? Også bruker du den overskriften på noe sånt ??!!
      Nei vettu hva, jeg har klikket meg inn på din side for sist gang.
      Lykke til videre, og det trenger du !!

    29. Det ene av de tre barna hadde mammaen sin med. Du har et i vogn og en som er stor nok til å høre etter og ikke stikke av osv.
      Du har penger til å shoppe og å gå på café…
      Trodde ikke det var mulig å få deg mer i vrangstrupen, men med dette totalt blåste innlegget og bildene samt overskriften overgikk du deg selv.
      Men, du føler deg vel smart, masse klikk og penger til ny shoppingrunde og sånn går no dagan.

    30. så koslig dere ser ut til og ha det 🙂 Nathaniel er så vakker 🙂 Sienna er veldig skjønn og lille Mie også :). Er E hos pappan sin ? 🙂 synes det er så fint at du samarbeider så godt med W 🙂

    31. Enig i at overskriften her ikke henger på greip.. Her så jeg for meg at en skulle lese et innlegg som omhandler et sårt tema for mange..også er det “svada” fra ende til aen, når en leser sammenhengen mellom stykket og overskrift.
      Med en annen overskrift kunne vi andre sett for oss en hektisk dag med hylende unger på kjøpesenteret 😁 Som jeg selv opplever fra tid til annen med 4små 😄 Men Blir allikevel skremt over alle de stygge usaklige kommentarene nedover her..

    32. Maken til oppførsel på folk.. Blir helt matt av å se hva folk får seg til å skrive. Ikke søren om dere hadde turt å si halvparten engang ansikt til ansikt. Liker man ikke overskriften (enig i at den var litt drøy, men skjønner meeget godt metaforen) så skriv nå det på en ordentlig måte og ikke kom med usakeligheter, kallenavn og beskyldninger som er LANGT over grensen. Og dere som mener at ungene blir skadet av å lese bloggen om noen år – tenk heller på hva det gjør med barn å se hva andre skriver om mammaen deres! For ikke å snakke om hvilke holdninger dere selv er med på å vise til egne barn at er helt ok!

    33. Blir så jævlig forbanna av enkeltes kommentarer og utsagn her! Altså, ikke kom med den “er likt hun” at hun er gravid. Altså hva faen, eier dere ikke skam. Hun har oppfostret 3 nydelige barn som i mine øyne får alt de trenger og mye mer. Og dere sitter her å hater på hun på grunn av at det kan se ut som hun har en liten babymage. Men so what om hun var gravid da ? hvorfor må dere kommentere noe negativt om det?! Og ” selvom du er oppblåst blir man ikke SÅÅ oppblåst” altså alle sine kropper er forskjellig, kanskje ikke du blir like oppblåst. Jeg personlig har aldri fått noe større mage selv med luft i magen, mens andre blir mer oppblåst enn andre. Det trengs ikke trekke konklusjoner eller at personen lyver på grunn av at du mener eller tror noe annet. Når man har født 3 barn så forandrer kroppen seg uansett om man veier 150kg eller 50 kg, magen ser annerledes ut og kan hende man ser mer oppblåst ut når man er det,ikke vet jeg, men det trengs fortsattt ikke trekkes konklusjoner om at hun MÅ være gravid for INGEN er så oppblåste. Og hvorfor hakke på at hun går uten bh? har jeg bomma på kalenderen når jeg trodde det var 2016? er vi fortsatt i 1950?? HVEM ER DET SOM IKKE GÅR UTEN BH NÅ TIL DAGS? alle gjør det, bare ta deg en titt ut vinduet engang i blant mens du sitter som det nett-trollet du er 😉

    34. Skjønner godt at du blir svett av 3 små på kjøpesenter, det tror jeg oppleves som i meste laget for veldig mange😊 Synes du klarer deg kjempebra jeg😊

    35. Omg, folk ass. Om jeg spiser så lite som en brødskrive blir jeg oppblåst. Det å bli oppblåst av mensen og mat er forskjellige ting. Jo mere mat i magen, jo mere utvider matsekken seg! Og hvis man svelger luft mens man spiser/drikker. Folk er så uvitende..
      Jeg synes du er tøff som legger ut bilder uansett! Alle andre bloggere(eller andre folk i hele tatt) legger kun ut der de ser ut på det tynneste.
      Du har en fin kropp du kan være stolt av!

    36. Jeg har forsvart deg i mange kommentarfelt hittil, og jeg forsvarer deg igjen med at det er utrolig teit av folk å skrive slike ting som at du er gravid og det som er. Du ser ikke gravid ut en gang, du ser jo helt normal ut. Men denne gangen er faktisk overskriften litt drøy. Jeg har mistet storebroren min i selvmord, og det skal det ikke henges opp i nå. Men å skrive selvmordforsøk blir kanskje litt over kanten drøyt. Dette er ett så viktig tema for mange, og da bør det være noe serriøst i det i stedet for at du er på ett kjøpesenter med ungene dine.

    37. Rannveig – steng kommentarfeltet! Alle verdens nettroll er jo ute etter å ta deg! Sjalusi er det, du er en nice, smashing supermom! Alle som sier noe annet kan gå og legge seg. Skulle likt å sett magen deres etter tre tette svangerskap – troll og bitches er dere – gå og legg dere – med dårlig samvittighet!!!!!!!!! Stort heia fra oldis leser som er superimponert over deg – girlpower!!

    38. Synes overskriften var å dra den litt langt, men for å si det sånn så er det ofte jeg hører folk bruker ordet selvmord om mange ting. Det er dessverre blitt lett å bruke og det burde det ikke være. Men så hun forklarte seg i et senere innlegg.
      Men når jeg leser kommentarfeltet her blir jeg kvalm. Håper dere ikke har barn selv eller er gamlere enn 14 år! (ikke det at alle de på 14 oppfører seg så dårlig) Så stygge som dere er mot andre sier mer om dere enn henne. Og ja hun jobber ikke, men kan det tenkes at det er for at hun er hjemme med en baby?? Tenk litt før en kommer med selvhøytidlige og ekkle kommentarer om henne. Hun kan selv velge å ikke bruke bh. Hvor kvinneundertrykkende er det ikke å si at hun må bruke det. Og når det gjelder magen, så er det sååå forskjell fra dag til dag hvor dens “form” er. Og om hun hadde vært gravid så er det ikke deres sak. Skjerpings takk.
      Følger Rannveig på instagram (navnet mitt er lillekaoos) og har selv 3barn i nesten samme aldersgruppe, og jeg er ikke så feig at jeg gjemmer meg bak anonymt navn.
      Du er kjempeflink Rannveig og du skal bare være stolt av deg selv!❤ fra en småbarnsmor til en annen.

    39. Seriøst folkens??? Har vi virkelig så jævlig lite å finne på at vi må rakke ned på et menneske på denne måten?! Jeg kjenner jeg blir forbanna! Skader det noen at hun ikke har på seg bh? Eller er det at hun har silikonpupper, som gjør dere flatbrystet jævlig sjalu?? Å hva faen har det å si at magen stikker ut litt?! Tenk hvis noen hadde kommentert sån til en feit person!! Det hadde faen meg blitt krig! Seriøst folkens, det er noe som heter “hvis du ikke har noe pent å si, så hold kjeft” syns det passer inn her… Ikke bry deg om all hatet Rannveig, syns du er flink jeg:) hilsen tynn tobarnsmor;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg