-25% på alt av softshell!

Gleden var stor da jeg hentet snuppas aller første softshelldress på posten i går. Den var jo enda finere i virkeligheten enn på bildet da jeg bestilte den for ca tre dager siden hos Knerten og Karoline.

Annonse

Tanken på at min lille Sienna skal sitte i gjørma og knaske smakfull sand med sine to flotte storesøsken om bare noen få måneder, gir meg delte følelser. Herregud, hvor ble babyen min av? Samtidig, er jeg så uendelig takknemlig for å få være med på denne fantastiske reisen det er å oppdra sine egne barn. Se de vokse til, bli sine egne individer med egne (sterke…) meninger. Evig takknemlig!



Havblå softshelldress med sommerfuglmotiv finner dere HER!

 

Snart banker herr Høst på døra, i selskap av regn, vind og kjøligere temperaturer. Dette høres kanskje helt sinnsykt ut, men jeg gleder meg faktisk. Jeg elsker høsten. En utrolig koselig, og veldig grisete årstid, hva gjelder møkk og sand som kommer med storesøsken etter endt barnehagedag.

Og når vi snakker om barnehage. Barnehagehverdagen er rett rundt hjørnet. Emma har allerede hatt noen dager i barnehagen i forrige uke, mens Nathaniel begynner på mandag, etter en lang ferie. I den forbindelse er det viktig å ha riktig utstyr til våre små, slik at de holder seg tørre og varme.



De er nå heldigvis alle som en eier av flere forskjellige softshelldresser fra Name It. Jeg elsker Name it softshelldressene, da de virkelig holder hva de lover. Her er hvorfor:

1. Dressene er vanntette med vannsøyle på 8 000 mm (noe som er en stor fordel!)

2. Dressene er vindtette (spesielt fordel for de aller minste)

3. De har et utrolig deilig og behagelig fleecefor innvendig som også varmer.

4. Nydelig design og morsomme motiver, noe som selvsagt er utrooolig viktig.

 

Sottshelldress 1  Softshelldress 2    Softshelldress 3    Softshelldress 4   Softshelldress 5

 

Men det er ikke bare softshell det er -25% rabatt på. HELE nettbutikken til Knerten og Karoline byr på rabatt fram til onsdag 3 august, ved bruk av rabattkode “Rannveig25”

God shopping

6 kommentarer
    1. Så utrolig fin! Veldig fine farger også <3 I tillegg så er Sienna veldig søt, og begynner jammen meg og bli stor jente. Ønsker dere en fin søndag <3

    2. kjempe fin jente og dress men syntes det er håpløst med fleecefor som går hele veien ut i ermet og ned på beina .. blir det først vått på innsiden. noe det fort blir. trekker det oppover på 1 2 3

    3. åååå så nydelig hun er 🙂 og dressen var veldig fin 🙂 sønnen min har den blå med traktorer på 🙂 gull verdt ja 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg