Jeg er forelsket

Det er virkelig leeeenge siden jeg vært SÅ mye kaos her. I dag har vi hatt lunchbesøk av en gjeng med herlige mamma er og babyer. Den herlige "barselgruppa" mi som jeg har vært så heldig og fått vært med helt siden jeg vagget rundt med Sienna trygt plassert i min nå rimelig tomme mage. For en herlig gjeng med jenter, det må jeg si!

Leker overalt. To fulle oppvaskmaskiner jeg har kjørt i ettermiddag. Men Gud så koselig!

Vi har også vært så heldig å ha hatt middagsbesøk av gode Ingvild og hennes to søte små. Ungene har badet på terrassen, spist vannmelon i bassenget, og kjøttkaker i brunsaus til middag med påfølgende rester av browniesen jeg bakte til barseltreffet til dessert. På en tirsdag. Det kan da ikke være sant vel?!

Nå ligger alle tre å sover og drømmer søtt, det har de gjort siden klokka åtte. Det er liksom når man har lagt de små og sitter alene på kvelden at man virkelig får tid til å tenke.

Tenke over hvor ufattelig heldig jeg er. Tenke over at jeg har tre små minikopier av meg selv, som forguder meg over alt her i verden. Tenke over at det faktisk går an å bli så uendelig, ufattelig og hodestups forelsket i et annet menneske som jeg er i mine vakre tre små. Jeg vet at jeg aldri kommer til å føle denne ubetingede kjærligheten for noe annet menneske her i verden, aldri.

Jeg blir så rørt av å se kjærligheten de viser til hverandre. Storebror er blitt en stor gutt, og veldig flink med Sienna. Ligger det en liten del eller liten leke på gulvet, er han lynrask med å få fjernet det. Er noen frekk eller slem med Emma, sier han høyt og tydelig i fra til vedkomne om hva han synes om det. Så god, og så snill med sine to lillesøstre. Jeg vet jeg har gjort en god jobb, for det er alle mine hjerteskatter levende bevis på.

Mange har meninger om hvordan andre skal leve livet sitt, men sannheten er at det finnes ingen fasit på det. Jeg vet hvertfall at jeg er helt sinnsykt sliten til tider, men samtidig definitivt verdens lykkeligste. Noen dager tenker man mer enn andre.I dag er en slik dag jeg tenker ekstra mye over det, og setter pris på all lykke mine tre små skatter gir meg hver eneste dag. I kaos og i kjærlighet ❤

11 kommentarer
    1. Det er så godt når man får den følelsen kasta over seg. At man er uendelig heldig som har fått barn og kjenner på kjærligheten til dem ♡

    2. Fine bilder. Du er så flink:-). Til Camilla, flere skulle vært som deg, du virker så positiv og hyggelig mot alle bloggere:-)

    3. Du er en veldig flink mor Rannveig! Du er tilstedeværende og engasjert i mammarollen og det er en veldig god egenskap! Stå på videre med dine flotte barn❤️

    4. Jeg leste innlegget om navnet til minsten, og da lurte jeg på om den mellomste også har et mellomnavn?^^ har ikke fått med meg det isåfall

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg