Distré er bare forbokstaven…

God kveld i stuen❤

Dagen her har egentlig bare fløyet avgårde. Det har blitt litt lite ordentlige bilder her på bloggen den siste tiden, noe som kommer av at jeg har ROTET vekk laderen til speilrefleksen. Sjokkerende nok finnes det ikke en eneste kamerabutikk å oppdrive i nærheten av Lillestrøm, så jeg tok med barna, i full Bursdagsoutfit, til Strømmen.

Litt surt å bruke nesten en tusenlapp på lader til kamera, når jeg snart skal kjøpe meg nytt uansett. Men trenger det til imorgen, noe blogg-greier, så om lader hadde kostet 4 lapper, måtte jeg likevel ha hatt det. En gang surrehue, alltid surrehue. Det koster.

Videre kjørte vi til Fenstad (far,far away)for å dra i bursdagen til fine Daniel som ble syv år! Veldig koselig feiring. Av oss fikk han litt skolesaker. Dinosaurkalkulator, fotballviskelær, og Markit-tusj.

Nathaniel var svært så fornøyd. Han satt så fint og holdt pakken hele kjøreturen, og gledet seg til å gi gave og kortet han hadde skrevet HELT selv! Fine gutten min! Jeg er heldig ❤

video:video

video:video

Blogges

10 kommentarer
    1. Hva skjedde med den blogg assistenten du hadde skaffet? skulle ikke du begynne å ta blogg litt mer seriøst og satse på den?
      Ps, nydelige barn du har!

    2. Så nydelig kjole sienna har 🙂 Det var jo bra at det ordnet seg til slutt 🙂 nydelige barn,ha en flott søndag 🙂 🙂

    3. Nån burde ringe barnevernet, når ongan skal bli oppdradd av ei som e førr dum til å vite korsn man tar på en kondom eller svelge ei p-pille hver dag. Æ kjente dæ før du fikk onga, og det e nu trist å se at du ikkje har blitt nokka smartere på 7 år. Hadde nu håpt å se ei anna jente enn ho du va førr længe sia..

    4. Helene: du er dum du. Tenk å være så lite smart som deg! Skam på deg for å kaste bort ressursene til barnevernet. Finnes et spesielt sted for sånne ekle mennesker sol deg. Karma is a bitch…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg