Babysyk!

Jeg burde egentlig vært i seng for LENGE siden. Å være våken noe særlig lengre enn 12 er ris på egen bak når man har barn i hus. Vel, senga er neste stopp for å si det sånn!

I dag har vi vært på en koselig skogstur med ei venninne og barna hennes, etterfulgt av produksjon av hjemmelaget blåbærsyltetøy og sunne, gode vafler.

Denne venninna mi er gravid, og tro det eller ei, jeg blir sååå babysyk(må være disse mamma-hormonene som tuller med meg?!)?av å være med henne og se den nydelige lille Babymagen. Flaks for meg at jeg av eget valg lever i ekte nonne-stil. Trenger ikke bekymre meg for flere barn med det første for å si det sånn. Haha.

Barehagebagen er pakket, matpakke er laget, og klær er lagt fram for både bittelillesøster og storebror. Da gjenstår det bare å ønske dere en god natt ❤

Blogges

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg