Tjen penger ved å svare på enkle spørreundersøkelser!

Mye av kveldene som alenemor går til å ligge på sofaen og gjøre omtrent ingenting, sånn siden jeg ikke kan gå ut av huset uansett. Hvertfall nå som jeg er så heldig at alle barna legger seg tidlig, inkludert vår lille bittelillesøster.

Annonse

Har dere hørt om Meningstorget? Min nye fritidshobby! Der kan man svare på undersøkelser og samtidig faktisk tjene penger på det. Det er så enkelt som at man svarer på de spørsmålene man orker og har tid til, og så vil du få poeng for det. Poengene jeg sparer opp kan jeg enten ta ut i penger via PayPal, eller bruke som gavekort for eksempel på CDON.com, Dressman, Peppes Pizza, eller G-sport. Og sist men absolutt ikke minst, man kan også velge å donere bort pengene man tjener til veldedige formål, noe jeg synes er helt supert.

Man registrerer seg kjapt og enkelt ved noen få tastetrykk, eller man kan velge å registrere seg via Facebook, noe som går enda raskere, om mulig. Ingen binding, ingen forpliktelser, ingenting. Rett og slett bare en genial måte å tjene noen ekstra kroner når man har tid og mulighet. Og det kan man gjøre overalt.

Hjemme, på toget, på jobben, på skolen. Ja, rett og slett der du måtte befinne deg når du har lyst til å svare på enkle spørsmål og tjene penger!

Det er varierte spørreundersøkelser, alt ettersom hva du interesserer deg for, og hva du har lyst til å tjene noen kroner eksta på. Alt i fra hvordan man sparer, til dine shoppingvaner på nett, pluss mye, mye mer!

Ønsker du også å tjene enkle penger, helt uten forpliktelser, er det bare å registrere seg! Det gjør du raskt og enkelt HER!

NB! 18 års aldersgrense ved registrering på Meningstorget.

6 kommentarer
    1. Og hvor mange poeng får du pr person som melder seg på via din link ? 😉 Jeg Gjør d der sjøl…. Kun via panel.no. . Tjener opp ca 4 – 5 gavekort i året, a kr 200 ….Som jeg tar ut på g sport. Som deretter vil si…. 4-5 adidasbukser i året på sønnen min…..Med 200 i rabatt…. pr bukse
      Alle disse undersøkelsesidene kjører vervekampanje til tider 🙂

    2. Kan du ikke skrive et innlegg om leggerutiner til minste snuppa di? Hvordan fikk du henne til å sovne fint på kvelden? Hvordan sover hun om natten? Osv.

    3. Har meldt meg inn og svart på undersøkelser. Det kommer opp” 50 poeng for å svare”, men ser ikke at poengsummen øker….

    4. Kan du legge ut budsjett?
      Hvor mye du bruker av penger på nødvendige ting til barna i måneden? Bleier, mat, klær osv ? 🙂
      Som snart førstegangsmamma kunne jeg trengt litt oversikt over hvor pengene forsvinner 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg