Vår helg så langt

Okei, dette innlegget skulle egentlig ut i går, men før jeg rakk å engang tenke på å finne fram pcn sloknet jeg på sofaen etter min rydde-kaos-runde.

Vi hadde en kjempefin ettermiddag og kveld i går! Først en tur innom butikken etter barnehagen, og Tacopai, som er blitt ungenes favoritt, til middag. (Jeg drar ytterst sjeldent med alle tre på butikken, bare for å ha det sagt… )


Det er så herlig når man har stått en liten stund og laget mat, og de sier “mmmmm” når de begynner å spise. En god bekreftelse på at maten var god, haha!


I helgene får de to største være en time lengre oppe, så vi satt oss ned i sofaen med ostepop og kinderegg og så på den originale Shrekfilmen, og så sa vi etter hvert god natt til lillesøster som tok natta klokka syv. Er viktig å gi de litt mammatid alene med jevne mellomrom. Stor suksess med Shrek, spesielt for Nathaniel. Han satt klistret og så på hele filmen fra start til slutt. Og det er jo så morsomt, for de kommer jo med en del utrykk og ord som de legger spesielt godt merke til.

En plass i filmen utbryter Esel til Fiona:” Herregud!” Og Emma kom med følgende: “Han sa herregud!! Akkurat som deg mammaen min” De er så herlige, begynner å bli store og sier så mye morsomt. Vi hadde alt i alt en veldig fin kveld. Og mor var dessverre så gåen ved dagens slutt at det ikke ble noe blogging. Men, det får dere igjen for nå 🙂

 

Jeg vil også benytte anledningen til å si TUSEN takk for alle de fine og gode ordene dere kom med i mitt forrige innlegg. Dessverre vil det alltid være noen som vil slenge dritt, uavhengig av hva det står skrevet. Synd, men man får liksom ikke endret folks ikke-eksisterende evne til å vise folkeskikk. Jeg er derimot veldig sikker på meg selv i det jeg gjør, og dette funker utmerket for oss. Så om du er uenig, versågod. Det er dere velkomne til å være. Men å prøve å belære meg i når jeg skal gi mine barn de forskjellige måtidene, det blir rett og slett bare for dumt. Men for det meste bare hyggelige ting som blir sagt, og det setter jeg uendelig stor pris på. Tusen ,tusen takk for at dere er så herlige!

17 kommentarer
    1. Du er så utrolig flink, Rannveig! Når dine barn blir eldre kommer de til å innse hva slags fantstisk supermamma de har, dere er en fantastisk familie 🙂

    2. Nå er det vel ikke lenge før noen begynner å gnåle på at du kunne ha servert salat til paien 😂 I enkelte innlegg virker det som folk bare leter etter detaljer for å få tatt deg på -noe-! God helg!

    3. Var ikke leiligheten omtrent totalskadd og måtte ha renovering etter vannlekkasjen tidligere i uka? Nå står jo møblene på sin faste plass igjen…

    4. 🙂 Håper dere får en super helg Rannveig.
      Den tacopaien så så god ut! Kan du legge ut oppskrift??
      🙂

    5. Dette innlegget likte jeg! I stede for å fokusere på det negative så fokuserer du på det positive. Når du skriver masse negativt i innleggene dine og fokuserer på de negative kommentarene blir leserne i et negativt humør og har mye lettere for å skrive negative kommentarer. Så vist du fokuserer på å holde deg positiv i innleggene så tror jeg du fort vil se at det blir færre og færre negative kommentarer. 🙂
      Ønsker deg og barna en fin dag videre!

    6. Det skal litt til å ha så mange små barn. Selv har vi barn i alderen 7 til 23…. Men flink er du, det skal du ha. Stå på! 🙂

    7. Kan du legge ut oppskriften på tacopaien? Så fantastisk ut. Ha en fin søndag og nyt den gode uka som begynner i morgen

    8. Du har det så utrolig fint! Kunne gjort alt for å ha den spise plassen der! 🙂
      Kan du legge ut oppskrift på Taco paien din?
      Har hatt lyst å prøve den siden du la ut bilde på instagram der ungene hadde fått Taco pai som favoritt middag 🙂
      Vil ellers bare si at du gjør en fantastisk jobb og jeg misunner alle som får ta del i ditt liv. Jeg håper de vet hvor heldige de er! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg