En god avslutning på en rævva uke

Uka som gikk har virkelig hatt sine nedturer. Den ene dagen rygget jeg i en bil, den andre begynte det å regne i huset mitt, og så punkterte det ene dekket mitt i går da vi var på vi til bondegård. Mest sannsynlig av at de som jobber på taket her ikke har giddet å fjerne spikrene som hagler ned mens de fjerner gammelt tak. Ja jaaaa..

Jeg fikk heldigvis pappaen til Emma til å fikse det lynkjapt med nytt hjul. Så nå er jeg like glad – nesten i alle fall. Jeg lurer virkelig på om jeg var seriemorder i mitt forrige liv, og at det er karma som jeg nå må betale tilbake til i form av at omtrent ALT som kan gå skeis, går skeis. Det vil liksom ingen ende ta. Får bare håpe på det beste i framtiden!

Vi har likevel hatt en veldig fin helg! I dag hadde ungene planleggingsdag i barnehagen, så vi har bare nytet det nydelige været som har vært. På ettermiddagen dro vi i bursdag til Nathaniel's venninne. Veldig gøy for barna! 🎉

Ønsker dere en god natt ❤

Blogges

15 kommentarer
    1. Rart med det, men unger er faktisk veldi glade i å gå me gummistøvler…uansett vær. Lett å få av og på selv 😉

    2. Min sønn på tre går bare i cherrox- eneste han vil ha på seg, uansett vær!
      Flotte barn du har! Du er kjempeflink mamma- virkelig et forbilde! Alle kan trå feil iblant, og det lærer man av og vokser av. Stå på 🙂

    3. Mine barn elsket å gå rundt i gummistøvler,snart å ta på og av..:)Du har hatt ei hektisk uke med andre ord 🙂 ha en flott tirsdag 🙂

    4. At barn har på seg skoene på feil fot er da vel ikke noe problem!
      Dattera mi på snart 4 syns det er stas på kle på seg selv så om hun har fått på seg noe på vranga eller lignende så er det uansett kjemebra! barn lærer! Nydelige barn og supergod mamma du er ,Rannveig:)

    5. Det er bare sånn at enkelte må lete med lupe etter feil 🙁 Ha en flott dag rannveig,håper dagen i dag har vært bedre 🙂 🙂

    6. Håndtverkere hiver ikke spiker rundt! Og at du skriver at det er sikkert dem uten at du er sikkert, blir som å skyte i blinde!

    7. Nydelig jente med flotte støvler! Kanskje er de til og med nye, og jenta så stolt av dem at hun krevde å få ha de på?

    8. Anonym 16:59: også så sinna da, haha, ler meg i hjel!:) håndverkere slenger ting rundt ja. Skaff deg et sinnemestringskurs. Du er komisk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg