Kos og kaos

De siste dagene har blant annet vært veldig slitsomme. Sienna er det vi trygt kan kalle hardt rammet av vannkopper, og har gått fra å sove hele natta, til å være våken store deler av natta.

Noe som igjen gjør at jeg har gått i zombiemodus de siste dagene. Den stakkars lille frøkna mi har fullt av vannkopper og er generelt i dårlig form. Så… nå håper jeg bare at det straks går over og at ting blir “normalt” igjen. Vannkopper til tross – Vi har koset oss masse i helga. I går bakte jeg blåbærpai til oss, og det falt veldig godt i smak hos både storebror og lillesnuppa. Suksess!


NAM!


Blåbærpai – superenkelt og supergodt!

Dagene med vannkopper går for det meste i å bære lille prinsessa. Det er ikke så mye annet hun vil. Så da får jeg ikke gjort så mye annet heller (ja, jeg har bæresele og vi bruker den av og til) I dag har vi hatt koselig besøk av tante Katrine. Hun kom innom på besøk, og fikk låne med seg doppleren min (apparat til å høre hjertelyden til babyen) i og med at jeg ikke trenger den på mange, mange, maaaange år, hvertfall. Haha! Så mens hun var her fikk vi høre hjertet til hennes lille baby. Er det ikke fantastisk at det går an? Kjenner jeg savner tiden jeg var gravid med Sienna når jeg er med mine gravide venninner, selv om jeg der og da var veldig deprimert og egentlig bare syntes det var fælt å være gravid. Det er jo så langt fra fælt man kan komme, men derimot egentlig helt fantastisk, og jeg gleder meg til å oppleve det en gang til senere i iivet.(har tross alt enda 20 år på meg!) Vel og merke om jeg noen gang finner meg en mann jeg liker. Er jo lov å håpe?

Uansett – ønsker dere en vakker dag videre! Det skal vi ha 🙂

Blogges

 

 

4 kommentarer
    1. Vil bare gjøre deg obs på at når så små barn får vannkopper, så er det en mulighet for at de kan få det senere også🤒 Masse god bedring til Sienna, hun er så skjønn❤️

    2. Er ikke så lenge siden du var soleklar på at du skulle sterilisere deg. At du nå var ferdig med å få barn.
      Godt du ikke gjorde det da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg