Den følelsen…

Det er visse øyeblikk som bare får meg til å tenke på at alt jeg gjør nå er hundre prosent verdt alt stress, alle våkenetter, alt som følger med det å ha små barn, og det å ha små barn helt alene.. Som når ungene viser så mye kjærlighet seg i mellom ♥

Jeg vet at jeg hvertfall må ha gjort noe rett altså. Alle mine tre har et utrolig nært band. Nathaniel har en stor omsorg for begge sine lillesøstre, og passer så utrolig godt på de. Mater Sienna, passer på at ingen er “slemme” med de, og er generelt bare skikkelig god! Det varmer virkelig mammahjertet mitt, og er det et mål man burde ha som mor, så er det virkelig det. At ungene skal utvikle nære band seg i mellom, og bry seg om hverandre. Veldig takknemlig!

Dette er en heldig frøken med en veldig, veldig flink og god storebror ♥

 

Måtte bare dele disse bildene med dere som ble tatt i morrest før vi dro i barnehagen, Noen morgener er stressende og noe kaotiske, andre helt rolige og harmoniske. I Morrest var en slik veldig rolig morgen, haha! Hjertet mitt flommer over av stolthet over mine vakre søte små!♥

 

16 kommentarer
    1. Utrolig herlige barn du har. Du må være utrolig stolt av dem…💞💞💞
      Og for en flink mamma du er🤗

    2. nydelige barn <3 de er heldige som har en storebror, er så sykt takknemlig for storebroren min som har passet på meg hele livet! <3

    3. Du er utrolig flink og sterk, det håper jeg du vet! Det må til tider være utrolig tungt med 3 små troll ( og selvfølgelig veldig givende ), men husk på å fortelle deg selv at du er flink. Du mestrer virkelig mamma rollen bedre enn hva mange andre klarer med “bare” ett barn. Du er absolutt et forbilde for meg som venter min første som alene mamma! En ting jeg har lurt litt på, er det en spesiell grunn for at du ikke nevner den andre datteren din så mye som de to andre barna? Kan hende jeg tar helt feil nå, men ja.

    4. For noen nydelige bilder. 😀
      Barna dine..alle sammen..ser alltid så glade, fornøyde og trygge ut.
      Helt tydelig at du gjør ting rett, Heitmann! ☺

    5. Er bare 20 år selv, men blir helt imponert over jobben du gjør med både barn og alt det andre du fikser.
      Er innom bloggen din ett par ganger med jevne mellomrom og leser, og tar alltid turen innom kommentarfeltet for å lese igjennom, og forventer å se positiv respons på innlegg som fortjener det.. men jeg vet ikke hva som går av de voksne damene som alltid får for seg at de skal trykke deg ned.
      Jeg håper virkelig at du tar til deg den positive responsen du får, fordi du er en hverdagshelt for barna dine, og helt sikkert for mange andre rundt deg.
      Mamma lærte oss alltid å ha ” mykt hjerte, hard panne”, og det virker det virkelig som om du har!
      For en fantastisk person, og mamma du er Rannveig! Stå på med den gode jobben du gjør 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg