Kaos, kaos, krisekaos!

I det siste har det hatt en lei tendens til å skje helt rævva ting med meg og livet mitt generelt. Regn fra taket, punktert dekk, rygga i en bil, og nå… hold dere fast… KRASJA PC. Yey!

Som om jeg ikke var helt og holdent totalt avhengig av den liksom. Nå venter jeg egentlig bare på neste uheldige hendelse i rekka, jeg holder en knapp på at det blir telefonen min som tar kvelden. Hva tror dere?

Mobilblogging er ikke helt min greie, og siden min kjære PC er inne på rehab har det Desverre blitt noe tørketid her på bloggen. Beklager dette!

Akkurat nå står jeg her med kakebaking til helgas bursdagsfest for Emma. Laget ferdig kakepynten tidligere i dag, og nå er det selve kaka sin tur. Jeg vet selv at jeg ikke har sjans til å få gjort slike ting mens barna er våkne, så nå er snart både kaka klar og huset ser ut som en bursdagsfest allerede, to dager før bursdag. Greit å ha ting gjort, haha! Og ja, så har jeg faktisk begynt å pakke inn noen av de 72 kalendergavene jeg har forran meg å pakke inn. Sa dere effektiv eller? Jupp!

Slenger med noen bilder fra Instagram. Følg meg gjerne: @Rannveigheitmann

God natt ønskes dere alle fra en noe sliten kaosmamma

15 kommentarer
    1. Det øverste bildet var koselig, det ga meg gode følelser. 🙂
      Jeg føler for deg, det er kjipt å skulle få oppleve alt det du nevnte, og spesielt så kort tid etter hverandre.

    2. Kjære Rannveig. Jeg har aldri kommentert her inne, og kommer nok ikke til å gjøre det igjen, men ungene dine trenger en uthvilt mamma, ikke en som skal gjøre alt mulig. Det er ikke noe poeng at du skal slite deg helt ut med disse gavene , de ungene dine hadde fint taklet en ferdigkjøpt kalender , så slutt, ta det med ro. Dette du har opplevd denne uken gjør at du kanskje burde stoppe opp å ta det med ro, ikke stresse

    3. Flott kake emma får.:) Kos deg med alt du har å styre med og ikke bry deg om kommentarfeltet,det er alltid noen som må henge med geipen 🙂 ha en flott bursdag 🙂

    4. Den “manageren” din burde virkelig finne seg et annet yrke…det samme gjelder forsåvidt deg.. Gjør jobben din 1 dag i uka.

    5. Hva skal minste jenta med pakkekalender.skjønner ikke det ende ho. Og med alle de dyre galene til hver unge hver dag i 24 dager? Ha en gavekalender, der får de to største en annenhver dag. De lærer fort at det er annenhvert dag som er pakkedag.alternativtil kan du ha en prinssesse og legokalender til de i tillegg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg