-20% rabatt på ulltøy – få hele din ordre helt gratis!

Hei og hopp kjære lesere og følgere! 

De siste dagene har vært mer eller mindre kaotiske, uten pc. Jeg fikk lånt en lånepc på fredag der min pc er til reparasjon, men som heller ikke funket, og nå har jeg altså lånt en annen pc, som jeg måtte krangle med for å få til å skrive dette innlegget jeg skriver akkurat nå. I går var det full prinsessebursdag for en (snart) lykkelig treåring! Imorgen er det den store dagen på ordentlig, og dere kan se bilder fra bursdagen hennes på min Instagram (Følg meg HER

Annonse

Nå banker høsten på døren for alvor, og i den forbindelse har jeg selvfølgelig sikret meg lekkert ulltøy til ungene fra min favorittbutikk, Knerten og Karoline. De har så utrolig mye fint, både fra merker som Nameit , Hust and Claire, og World of kids. Utvalget er så godt at man nesten ikke klarer å velge, og bare vil ha alt. Og leveringen, ja den er omtrent enestående. Klærne er i hus to dager etter jeg klikker de fornøyd hjem. Helt supert, og jeg har vært trofast kunde der i snart ett år nå. 

Som jeg ofte gjør, skal jeg nå også gi dere -20% rabatt på hele sortimentet til Knerten og Karoline, ved bruk av rabattkode “RannveigH20

Ikke bare ulltøy, men absolutt alt i hele nettbutikken! Og som om ikke det var nok, så er det faktisk nå også sånn, at alle som bruker min rabattkode er med i trekningen av å få absolutt hele sin ordne gratis! Kanskje er det akkurat deg som stikker av med gratis ny høst og vintergarderobe til din eller dine små?  

Lykkelig perfekt liten frøken med nye lekre ullklær – klar for at gradestokken snart synker til kaldere temperaturer! 

Nydelig lynglilla ullgenser/Her       Lynglilla ullbukse/Her



Knerten og Karoline har også et helt supert tilbud for gravide! Du kan kjøpe absolutt alle babyklær fra 0-9 mnd for hele -35% rabatt. Det vil si at om du velger å benytte deg av tilbudet allerede mens du er gravid, kan du bruke rabatten på alle klærne du kjøper helt ut babyens niende måned. Det er absolutt noe å titte på for deg som venter en liten pris eller prinsesse. 

Her kan du lese nærmere info om gravidtilbudet 

 

Ønsker dere en fin kveld! Her skal jeg bruke den på noe så kjedelig som å vaske gulvene etter gårsdagens søling av kake og saft over hele huset, populært kalt barnebursdag.

Blogges ♥

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg