Mitt største behov blir ikke dekket!

Det føles virkelig helt merkelig å si det, men gjennom min bloggkarriere på fem og et halvt år, har jeg utviklet en vane med å skrive ned tanker og følelser, sånn omtrent hver dag.

Og da, når jeg plutselig ikke får gjort det, kjenner jeg at det blir litt kaos i hodet mitr. Jeg får med en gang følelsen av at det er noe jeg skulle ha gjort, som jeg ikke har gjort. En slags uro? Jeg er vant med å dele alt, alltid, her på bloggen. Jeg skriver jo selvfølgelig ikke absolutt alt, og det er mye jeg selvfølgelig ikke deler med omverdenen. Men nå, som jeg ikke har noen PC, kjenner jeg virkelig på følelsen av at det hoper seg opp med tanker, ideer og diverse. Ja, jeg har innsett det. Jeg er blitt bloggoman av alle disse årene med å dele alt med hele Norge. Avhengig av å dele!

Jeg er veldig stolt av bloggen min. Det er på mange måter mitt største livsverk, min dagbok gjennom hele min tid som mamma, en dagbok skrevet siden jeg var bare atten år. En dagbok om å vokse opp, på godt og vondt. Det er ikke mange som har livet sitt skrevet ned på svart og hvitt, men det har jeg! Ganske fantastisk, og litt flaut å se tilbake på. Men aller mest førstenevnte! Så nå venter jeg bare på at min kjære PC skal returnere fra rehab. I mellomtiden må dere gjerne følge meg på Insta! @Rannveigheitmann

Blogges

20 kommentarer
    1. Fort gjort å bli avhengig av blogging. Har det litt på samme måten. Det har ikke skjedd om jeg ikke får blogget om det, liksom. Men dette er ikke så galt/sykt. For vi mennesker liker å fortelle. Det er litt som da vi var små. Å komme hjem og fortelle om det som har skjedd. Bearbeide det. Dele det. Først da har det “skjedd”. Et ganske naturlig behov.

    2. Fin blog,der du deler det hverdagslige,,beundrer deg for måten du tar deg av barna på,,supermamma,,,,
      Flott bilde av deg I dag!

    3. Sorry to say but: Sykelig stygt tynn… Se og få deg noen ordentlig matrutiner!! Og tren opp litt muskler!! Er ikke mye pent å se huden være så stram rundt ryggraden at det lages smilehull på ryggen din. Kanter og knokler, mmmmm!! Skulle du hatt sex med en gutt nå, er jeg sikker på at han hadde følt at han humpa på en bokhylle, den er nemlig like hard og kantete som kroppen din er nå…
      Kroppen har faktisk behov for litt fett og muskler..
      Synes Synn på deg, siden du ikke ser dette selv, og overfører forferdelige holdninger om utseende, mat og vekt til barna dine ved å være så blind..
      Det er fint å være slank, men du er et vandrende beinrangel og ser syk ut… Slutt å skryt av at du er såååååå sykelig tynn. Det ser forferdelig ut!!

    4. Hahahaha dette blir bare for dumt 😅 “største grunnleggende behov” 🙈 må si du var utrolig flink å dyrke behovet når du hadde sjansen ;P og ja, se på armen…photoshop much 🙊

    5. Jævla nett troll, se å få dere et liv istedenfor å rakke ned på andre! Superfin blogg Rannveig, du er fin som faen! Så ikke hør på disse trolla som alltid må spy ut dritt i kommentarfeltet 😉

    6. Du over her som skriver at hun er sykelig stygt tynn, hva får deg til å tro at du kan skrive noe slikt?? Å kalle noen for tykk, overvektig og feit er absolutt ikke greit.. da er det full krig…….. men å kalle noen for sykelig stygt tynn, er heeelt greit??? Uff… syke samfunn.

    7. Dette bildet er jo veldig photoshopet. Og ser de fleste andre bilder av henne også er det!
      Hvorfor?! 😂

    8. Tror kansje rann vei har en liten fødsels depresjon jeg fikk de etter fødsel og ble ultra tynn gikk ned til 45 kg og er 161 høy.. ikke bra , syns de var fint bilde jeg rannvei

    9. lol folkens, hun er tynn ja, hun er ikke sykelig tynn. Og det og rakke ned på noen som er tynn er akkurat som å rakke ned på noen som er feit, finere å være slank enn chub.
      Og dere som sier bygg opp muskler du har ikke fin kropp bla bla, dette er en jente med 3 unger, og hun ser fortsatt så amazing ut!! og dere klager på kroppen hennes, prøv å se sånn ut etter 3 fødsler!!
      og det er forresten ikke bare å trene å ta seg tid til og passe på formen når man har 3 barn, da har man nokk av andre ting å bruke tiden på for å si det sonn!
      you jelly bitchees!

    10. Mener du at du er et godt forbilde for dine barn når du tydeligvis redigerer deg tynnere..,virkelig skuffende og umodent..

    11. Hvem vil se så tynn ut egentlig ? Ingen burde være misunnelig , da er det noe alvorlig galt med dem også . Skal dette være ett mål ? Altfor mange bekymringer ser det ut som

    12. For noen korka folk så skriver! Altså hadde dere gått til en øvevektig person og sakt “fyfaen du va tjukk, slutte å spise så mye drittmat”? Det er veldig logisk at sånt sier man ikke. Skaff dere noen sosiale antenner og en hobby!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg