Litta oppdatering

Hei og hopp dere ❤

Vil bare først og fremst si at jeg setter utrolig stor pris på alle hyggelige tilbakemeldinger fra dere. Det varmer et noe slitent hjerte!

Herregud, dagene går virkelig alt for fort! Og det mangler virkelig ikke på ting som må gjøres. I dag har vi vært på besøk, og i morgen har vi Piknik-lunch avtale med ei venninne. Er jo så nydelig vær her for tiden, og det skal virkelig nytes, selv om jeg også ærlig må innrømme at jeg virkelig gleder meg til høst, vinter, og ikke minst… jul! ❤👌 Ja, jeg elsker jul, og er av typen som starter å høre på julemusikk i Juli… Muligens fordi jeg har to desemberbarn, og forbinder desember med glede, forventning og lykke!

Vil forresten minne dere på at jeg har hele tre giveaways på Instagram pågående i disse dager, blandt annet fra Lillemeg design hvor dere kan vinne et gavekort på 500 kr! Her kan dere delta

Nydelige frøkna, som faktisk døpes førstkommende søndag 🎀

Nå skal jeg se på Fødeavdelingen, så er det natta! Har alltid et lite håp om å se de fantastiske jordmødrene jeg hadde under Emma og Sienna sine fødsler, siden begge fødslene skjedde var på Ahus hvor det er spilt inn. Det har ikke skjedd enda, men har likevel enda et lite håp, hihi!

Blogges ❤

21 kommentarer
    1. Jeg er så utrolig inponert over deg!! Har jo tre barn selv, og selv med mann i huset føler jeg ikke at jeg fikser halvparten av det du klarer, men piknikker og besøk osv osv! Jeg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet for det du får til!! Fantastisk 😍😍😍 ønsker deg en super dag 😊

    2. Så episoden wingman nå, haha 😂 Men det så utrolig ustrukturert ut,men det var vel mest filmet for show, ikke “momoftheyear”

    3. Håper du tar kontakt med familien il sienna, på fars siden. Fordeom pappaen hennes vil gå glipp av sitt eget kjøtt og blod er det ikke sikkert besteforeldre/tanter vil det. Å for sienna selv sin del

    4. Er innom og titter nå og da men synes du alltid skriver det samme. Sliten, lunch, 72 julepakker, mer sliten, ikke for å kritisere men det blir kjedelig å lese.

    5. Du er topp!!. Dyktig og flink. Jeg heier!! Du er omsorgsfull og god mamma.
      Hilsen Det blide Sørlandet – mamma på 40… 🙂 du har 3 – og jeg ei….
      —-‘og jeg blir sliten. . …haha

    6. Så gøy at du også har begynt å skrevet ordet “litta” etter at Kristin G. har skrevet det på sin blogg i mange måneder. Sånn helt plutselig fikk du det ordet inn i ditt vokabular. Så du tok det med i et innlegg for en stund siden, og nå i en overskrift. Velkommen etter, så moro Rannveig!

    7. Så på episoden hvor du var på date med Audun – veldig morsomt å se deg og dine søte små! Synes ikke du fremstår som “dum” som noen sier, bare søt og hyggelig. Han virker litt teit da 😉

    8. Måtte jo se hva det var de greiene du var med på. Hadde vært flau hadde jeg vært mora de. Huff, fiff, huff

    9. Så episoden av deg på viafree nå, og det var jo ganske morsomt. Tror Audun ble rimelig svett, haha. Men de vippene du har nå, sitter de som de skal? For det kunne nesten se ut som du skjelte når du snakket alene til kameraet?

    10. Ble overrasket da Jeg så deg på TV. Fyaen du er herlig! Du framstilles absolutt ikke som dum og jeg tror faktisk Audun falt litt for deg utifra hans blikk da han snakket med deg

    11. Lykke til med dåpen til sienna 🙂 Og ha ei kjempeflott helg 🙂 Syns du er flink med barna dine,det er alltid noen som må klage på et eller annet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg