Til lillebror

Herregud så rart det føles å gå rundt å titte på bittesmå babyklær igjen… bittesmå, nusselige babyklær. Utrolig merkelig følelse, og føler den tiden gikk alt for fort med mine tre søte små som alle begynner å bli store!

En god venninne av meg, også Sienna's gudmor, venter nemlig en liten lillebror i Februar, og da må jo lillebroren ha fine klær!

I dag fant jeg disse nusselige bittesmå vottene og denne nydelige matchende lua ❤ Er jo ca 4 år siden jeg kjøpte inn bittesmå gutteklær, så det er jo selvfølgelig stas!

Nå er det snart ingen baby i hus her lengre, for minstesnupps begynner å bli temmelig stor. Snart ett år! Tiden fyker avgårde. De siste dagene har hun funnet ut at det er gøy å reise seg opp etter ting! Mammahjertet mitt bobler over av stolthet og engasjement! Og storesøskenene synes det er veldig spennende å følge med på😊

11 kommentarer
    1. Hvordan fungerer sånn sponsing? Forsto at denne kjeden har en avtale med blogg.no. Får dere lov å ta ut det dere vil fra butikken eller får dere tilsendt et utvalg? Du klarer å få innlegget til å fremstå som at du viser frem en gave du tilfeldigvis har kjøpt til ei venninne, mens villa paprika virkelig har røsket til seg det som er mulig bare der er gratis.
      Jeg er oppriktig interessert i å høre hvordan det foregår, for det er jammen meg mye skjult reklame på blogger.

    2. Nå er dette innlegget et anbefalt innlegg, ikke sponset. Alle bloggere/snappere osv. har fått klare signaler og beskjeder om at skriver de om noe de har fått sponset, skal det innlegget merkes som sponset innlegg.
      Dette innlegget er merket med anbefaling.

    3. Du har nok helt rett Nancy. Rannveig har nok kjøpt dette selv og vil bare av godhet vise det til oss lesere.
      At Lindex har gått ut med at de har en kampanje på gang med blogg.no og at villa paprika akkurat har vist frem akkurat samme produkter er nok bare en fenntilfeldighet.
      Beklager min mistro, skal ikke skje igjen.

    4. Åååhh din lille luring rannveig 😆😆😂 hvordan klarte du å snike med deg det settet til kassa uten att jeg så 😆 Du er jo god også da ❤️ Haha og vi som sto såå lenge å så på det 😍

    5. Jeg leser normalt sett ikke blogger. Men kom tilfeldigvis over denne og ble litt nysgjerrig ettersom du er en jente som er like gammel som meg, med en helt totalt annerledes hverdag enn meg. Jeg leste noen av kommentarene du har fått, og jeg blir helt sjokkert over at noen kan skrive så stygge ting.
      Mest sannsynelig vil ikke denne kommentaren kanskje hjelpe så veldig mye, men jeg vet at jeg har rett. Fy søren så stolt du burde være av deg selv. Du har tre nydelige barn, du er så flott, du står på, og klarer virkelig hverdagen som mor på en helt briliant måte. Du er jo virkelig helt fantastisk. Lykke til videre:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg