-40% på World of Kids | Salg i hele nettbutikken til KK!

Da var nok en helg gått forbi – og denne helgen har det faktisk bare vært minstesnuppa og mamsen. Utrolig hvor fort tiden går likevel! Nå har vi jo ikke akkurat bare sittet stille, så det kan være noe av årsaken. I går var vi på Råholt badeland, med ei venninne, barna hennes og Emma og pappaen hennes. Stor suksess for små og bittesmå!♥

Annonse

Da vi sto opp i dag, i åttetiden, så jeg til min store overraskelse frost i gresset! Jeg jublet litt for meg selv, det betyr nemlig at vi går mot kaldere tider, og… wait for it…. jul! Jeg eeeeelsker jul! Og med kulden som kommer, må man ha riktige klær. På fredag var jeg å hentet noen deilige jakker til de to største barna som jeg hadde bestilt fra Knerten og Karoline dagen før. Jakkene er perfekt for sesongen vi er inne i, kaldt, men fortsatt ikke vinter. 

Etter en lang badelandtur i går, var fortsatt ikke all energi helt oppbrukt. Så jeg tok med meg Sienna på besøk til Emma hos pappaen sin, og vi dro ut og plukket løv, mens vi testet den deilige nye jakka fra World of Kids (som for ordens skyld nok er bittelitt stor) 

Stoffet i jakken er i deilig og tykk fleece, med vindtett boblestoff forran. Føler det er litt vanskelig å kle barna for tiden, da vi står midt mellom to sesonger. Denne jakka var helt perfekt for mine aktive barn, som gjerne blir litt varme om de har på seg for mye klær. Denne blir nok mye brukt i tiden framover, og Emmas kan nok brukes til våren også, siden den er en størrelse for stor. 

Jakken finnes i fire farger, og også i guttemodell som den Nathaniel har. I dag kommer han hjem, og får prøvd sin. Veldig praktisk til barnehagebruk, til en tur i skogen, eller bare mens de er ute og leker.  


Så fornøyd frøken, lykkelig for å ha mamma og lillesøster på besøk! Jeg synes det er så utrolig koselig å kunne være med henne, selv om hun er på “pappauke“. At det ikke går en hel uke mellom hver gang liksom. Jeg ser jo også henne hver dag i barnehagen selv når hun ikke er hos meg, og er veldig takkemlig for det! 

Disse jakkene, og MASSE annet fra World of kids, blant annet vinterdresser, regntøy, ulltøy og mye mer, ligger akkurat nå til -40%! Bruk rabattkode “WOK40“(gå til salget HER Det nærmer seg vinter, som vil si at det er mye man må kjøpe inn. Her er det heldigvis mange gode kupp å gjøre! Som trebarnsmor, med tre søte små som vil komme til å trenge nytt sett med alt hver sesong, kan jeg virkelig skrive under på at det er dyrt med barn. Så det kan absolutt være mye penger å spare på å handle nødvendig tøy på salg! 

 

 

 

Jeg skal også være så snill å gi dere lesere og følgere -20% HELE nettbutikken ved bruk av rabattkode “RHEITMANNN20.  Jeg elsker alt med Knerten og Karoline. Klærne, den gode kundeservicen, og ikke minst, lynrask levering. Helt supert om man må ha noe i siste liten, for eksempel! 

Nå skal jeg bare kose meg med min vakre lille frøken ute i det nydelige været resten av dagen, før storebror kommer hjem igjen♥

Blogges

30 kommentarer
    1. “Guttemodell” – mistet all lyst til å kjøpe noe derfra! Liker butikker som selger jakker til barn, ikke guttejakker og jentejakker.

    2. Åh!! Så fine bilder av Emma 😀 Hun ser så utrolig lykkelig ut på de bildene. <3 Nå ble jeg veldig glad på hennes vegne.

    3. Bittelitt for stor er å ta i. Er ikke E akkurat fylt 3år? Minste størrelsen på jakka er 116/122 (6/7 år) Ikke rart at det ser ut som om hun drukner i den. Stakkars unge, ikke behagelig å leke i noe som er så alt for stort.

    4. Hvorfor er dere så kritiske hele tiden? Virker som dere må finne noe å ta Rannveig på hele tiden. Synes jenten ser lykkelig ut jeg!

    5. Hei! Syns oppriktig du gjør en fantastisk jobb med tre barn – og jeg håper du også får tid til deg selv oppi det hele! Jeg hadde aldri klart det du gjør. Og at folk kritiserer for å kjøpe en jakke som er for stor (som er både økonomisk og miljøvennlig), er bare helt bak mål! Som pedagogisk leder VET JEG at barn ikke har noe problem med å leke selv om jakken er brettet opp ved ermen. Ha ei nydelig uke!

    6. Så glad Emma ser ut 🙂
      Syns det var en fin jakke, og det er da ingenting som er feil med å ha jakka litt stor? Er vel ikke så lenge før den må byttes ut med noe enda varmere, og Rannveig har tross alt tre barn, kanskje andre har råd til å kjøpe jakker som er perfekt størrelse hver gang….? Så har hun jakke til neste år og? Folk altså…..
      Håper høsten blir fin for dere alle Rannveig.. Du gjør en kjempegod jobb!

    7. Noe å tenke på når deg gjelder valg av sko og klær:
      “For stort fottøy kan være vanskelig å manøvrere og bidra til å begrense barnas bevegelighet.”
      “Funksjonelle klær, i myk kvalitet og riktig størrelse, er et godt utgangspunkt når man velger klær til barnehagebarn”
      Sakset fra veileder klær og utstyr fra Grenland barnehagedrift.
      Sikkert greit med en brett på armen, men når jakka er så stor at den minst er brettet opp 2 ganger og fortsatt ligger i folder, DA er det ubehagelig stort.

    8. Så fjern dum er :(litt for stor huff..be noen om hjelp ..du kan ikke finne passelig klær til dine egne barna jo huff

    9. Nydelig:) Her har Emma fått seg en litt for stor jakke men hun er akkurat like blid og lykkelig fordet 😊 kanskje noen over her som har litt å lære av Emma 👆

    10. herrefred for noen kommentarer?? antar ingen av dere har barn selv??
      rannveig: emma ser lykkelig og fornøyd ut, litt for stor jakke eller ei <3 kjekt du og pappaen kommer godt overens 🙂
      og dere andre, ta dere en bolle!! jenta plages jo helt tydelig IKKE av en jakke som er et nr eller 2 for stor!!

    11. Slike innlegg har jeg sansen for! Ikke bare på grunn av flotte tilbud, men på grunn av det herlige, hverdagslige over det 🙂 Jeg forstår selvsagt at dette er et reklameinnlegg (og takk for det, her skal det hamstres på tilbud), men den lette, koselige hverdagsstemningen over det hele var et deilig avbrekk fra motsvar på drittkommentarer 🙂

    12. kor nydelig emma var på bildene!
      Synes også det er lurt å kjøpe sånn at klær passer en stund men synes nokk at denne var litt i det største laget.. Ser også at hun ofte går med klær som e brettet opp ett par ganger og sko som hun kan bruke i flere år. E vel greit og iallefall gå ned 1 størelse, trur hun likavell får plass til å vokse i klærne :))

    13. Fin og blid jente!
      Jeg bet meg merke for en stund tilbake at noen kommenterte på et innlegg at Emma skjelet. Jeg studerte til og med bildene, for å se om jeg kunne se det. Jeg så da ingenting. Men på ett av bildene i dette innlegget ser det faktisk ut som om hun skjeler. Jeg hadde sjekket opp i det om jeg var deg. Ubehandlet skjeling kan føre til tap av syn på det øyet som skjeler.

    14. Hva er det med folk å lete etter feil og mangler hos andre mennesker? Er det ikke nok krig i denne verden? Alle ser jo at disse barna har alt de trenger og enda mer til. De lider ingen nød. Hadde de gått med skittne, hullete klær og led av avmagring skulle jeg sagt meg enig, men dette er lykkelige barn som har en mor som virkelig gjør alt for barna sine.
      Selv er jeg gravid med nr 1. Gruer meg allerede til alle fordommer fra andre mennesker. Det kan virkelig ikke være lett å leve opp til alle sine forventninger. Godt jeg skal få kunne feile mange ganger og likevel lære utav det UTEN at folk skal sitte anonym bak et tastatur å kritisere meg. For tydeligvis er man selv perfekt og feilfri. Huff, måtte bare få det ut etter å ha lest alle stygge kommentarer du må gjennomgå daglig! Hilsen fortvilet kommende mamma. Stor klem til deg Rannveig

    15. Mht evt skjeling, så er jeg sikkert på at dette blir fulgt opp om nødvendig. Emma har både mor og far, hun går i barnehagen og ganske sikkert på kontroll på helsestasjonen også 😊

    16. Syns det er helt hårreisende at folk MÅ ha en mening om alt. Ikke noe blir bra nok, ikke alt jeg er enig med Rannveig om…men men..
      At jakka er stor. Hun er alenemammma med lite inntekt så derfor kjøper hun stor str. Emma kan vokse i denne i to-tre år.
      Spart penger og miljø.( noe annet om du ble sponset slik som de store bloggerne , da ville jeg tatt str som passet.
      La jenta skjele, jeg ser Rannveig også gjør det på tv, så de vet nok hva som bør gjøres 🙂
      Du er en flink mamma, det er mange barn som hverken har foreldre som bryr seg eller kjøper klær.
      Det jeg beundre mest…du bryr deg ikke om hva folk mener eller syns. Du er sterk!

    17. Heia deg,og heia barna dine.
      Måtte du aldri ta til deg ondsinnede kommentarer,og måtte alle surmagede kritikere være feige nok til å kun kritisere deg her i bloggen og ikke ansikt til ansikt.

    18. Så vakker hun er! 🙂
      Haha, mi lille tulle vandrer ofte rundt i store klær også. Men som regel overlever de dette heelt fint. Finnes verre ting.
      Ønsker dere en fin uke!

    19. Så søtt at du og faren til Emma er så gode venner, og så innmari søt Emma var i jakka 🙂
      Til dere som klager på str. Dette er et annonse innlegg, kanskje Rannveig har fått denne jakken for å annonsere så bra om nettsiden og rabatter og tilbud på bloggen sin? Da kan det jo hende hun har fått den tilsendt uten å velge selv str. Eller noe, men tjener godt på at hun bruker den? Mange teorier. Men det er verre med for små klær enn for store, så slapp av…
      Stå på Rannveig. I det siste året har bloggen din føltes som en skikkelig blogg. Men savner fler personlige bilder 🙂 det hadde vært gøy! Men din blogg, lykke til 🙂 b

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg