Du skulle tatt abort, din lille fitte

Helt ærlig. Etter snart seks år som toppblogger stopper jeg enda ikke å bli sjokkert og satt ut over ting som blir skrevet i kommentarfeltene over en lav sko. Anonymt, selvfølgelig.

"Nå er du ute etter oppmerksomhet igjen!!!! Du skulle ha tatt abort, dette viste du om at det ville skje.

oppmerksomhets syke lille fitte.

nå som siena har fått en ukjent gudfar.. er det vel ikke lenge igjen til du hopper på han også..

silikondukke!"

Kjære deg som føler behovet for å kalle meg stygge ting iført "anonym". Du kjenner meg ikke engang. Du har ikke peiling. Hvordan i alle dager vet du at jeg er en "oppmerksomhets syke lille fitte" eller en "silikondukke" ?

Jeg vet ikke om dere noen gang tenker over det, men selv om jeg er en offentlig person, har jeg følelser, og ja, selvfølgelig kan jeg bli lei meg. Jeg sier ikke at overnevnte kommentarer nødvendigvis går så veldig mye inn på meg, men det er det mye annet som blir skrevet, som gjør. "Du burde tatt abort"

….. Si meg, kjære anonym. Bruker du å gå bort til dine venner og bekjente å si det samme? Oppfatter du i det heletatt essensen i det du skriver? Du sier til en kvinne med et barn på nærmere ett år at hun burde ha tatt abort. Er du faen meg helt seriøs? Skulle likt å visst hvem du var, så jeg kunne kommet hjem til deg og spurt deg hva du égentlig mener med denne noe merkelige uttalelsen og slik at du kunne utdypet akkurat hvorfor du mener jeg skulle tatt vekk min høyt elskede, perfekte og dyrebare uerstattelige datter. Det hadde vært VELDIG interessant!

Selv om jeg er vant til dette etter litt fartstid i bloggverdenen, så klarer jeg pr. dags dato enda ikke å forstå hvorfor mennesker holder på som dette. Hva er det som vekker behovet ditt for å slenge dritt til noen du egentlig ikke liker? En blogg du egentlig ikke liker. Hva er det som gir akkurat deg retten til å kalle meg tøs, hore, silikondukke, oppmerksomhetssyk, eller fitte? Knulledukke, brødhue, eller dum?

Mobbing vil nok Desverre aldri ta slutt, men det er jo lov å håpe at mennesker som dette får seg en hyggeligere fritidssyssel etterhvert. For det er jo det dette er. Mangel på fornuftige ting å ta seg til, og dyp mangel på selvsikkerhet og egen identitet.

Jeg har langt fra det mest perfekte hjemmet, den mest perfekte kroppen, eller det mest perfekte livet generelt. Jeg er alenemor, og livet er til tider tungt. Likevel… Ja, for det er et men her. Jeg er lykkelig. Jeg har nok. Jeg er rik, men på en annen måte enn hva rikdom for de fleste generelt defineres som. Når jeg blar gjennom feeden på eks. Instagram , av andres perfekte hjem, perfekte kropper, og perfekte liv, så tenker jeg:

" Så fint, bra for de!" Hvorfor Kan ikke alle bare gjøre det samme? Verden ville vært et bedre sted.

I dag får vi besøk av et TV-team litt senere på dagen! Dere får høre og se mer om dette straks.

Blogges

33 kommentarer
    1. Jeg blir rett og slett kvalm av og lese hvordan mennesker oppfører seg. Har de ingen familie selv!? Hvordan ville de opplevd og fått slengt sånn til seg selv eller andre familiemedlemmer. Hvis man ikke liker det man leser eller ser så trykker man seg videre. Har man ikke noe positivt og si så la heller være og si noe. Stå på Rannveig!!

    2. Og hvem faen er det DU selv tror du er?! Du prøvde da faen meg å tvinge MEG til å ta abort da jeg ble gravid! Det gjorde aldri jeg med deg,og W var faktisk MIN da han feide over deg og du ble gravid.Du kom med trusler om at W ikke skulle få være far til våres barn osv,osv,osv… Du har oppnådd det du ville,han skal få slippe å være far til vårt barn for han er en gjennomsyra drittsekk og vattpikk,mye pga dine hersketeknikker mtp Emma.I tillegg vet jeg at du har kalt han pedo ved flere anledninger for å såre og være stygg,men du velger allikevel å sende datteren din dit! Hvilket normalt menneske er det som kommer med slike beskyldninger og påstander,og i ettertid sender det kjæreste man har til sånne folk? Brødhue er pent sagt om deg!Du er en ond,ond,person og jeg har vært innom denne bloggen for siste gang i hele mitt liv! Jeg har båret ut søpla i livet til meg og sønnen min,og den søpla er dere to! Skriver dette til DEG og ikke alle andre,for jeg vet at ip’n min er blokkert og at du må godkjenne. Vi trenger ikke møkkafolk i livet våres,og det gleder meg at karmaen beit deg i ræva ved at du ikke fikk noen far til ditt siste barn du heller.Men W stiller jo sikkert gledelig opp,nå som han slipper å ha noe med sin egen sønn å gjøre!?

    3. Du burde kanskje ikke påtvinge andre abort, heller, frøken ikkesåHeitmann. Det er så mange som vet hvor bedritent du behandlet og oppførte deg mot den andre dama til Willem.

    4. mamman til Jonathan…. Gå en annen plass å klag deg! Rannveig bestemmer ikke hva en voksen mann velger å gjøre! For eit svada!.

    5. Det er vel ikke Rannveig som driter seg ut her? Dere er tydeligvis veldig opptatt av R sitt liv…. Dessuten folk blir eldre å vokser opp å lærer av feilene sine! Ikke bli sittende fast i fortiden! 😀

    6. Å til dere som skriver i kommentarfeltet å dere som biter fem på? Hvem som helst kan skrive de er en annen en det dem selv er å skrive dritt uten at noen vet hvem det er??
      Vet vi virkelig om “mammaen til jonathan” er den personen som skriver hær??
      Tenk dere om før dere biter fem på å iallefall tenk dere om før dere skriver!

    7. Det må jo være noe sant i det jeg skreiv om ista, siden eier av bloggen har slettet min kommentar! Så igjen beviser du for meg, rannveig, at du er en feig person!

    8. Nå må du slette kommentarer her rannveig.. dette hører ingen plass hjemme. Syke syke folk som legger dette ut her!! Utlevere 3.part (w) på den måten er ikke bra. Likegyldig om disse anklagene er sanne.
      Håper du rydder opp i kommentar feltet her rannveig enda dette ikke er din feil.
      Stå på!!

    9. “Voksent” av moren til Jonathan, med venninne å gå inn på en blogg for å diskutere noe så privat. Må virkelig ha lite mellom øra dere!
      Kan skjønne at Rannveig kan ha blitt sur, og sagt forferdelige ting, om daværende typen har vært å pult på seg en unge på si. Betyr ikke at ordene var like sanne som det hun fikk levert! Man sier dessverre altfor mye dumt når man er sur. Ingen unnskyldning nei, men fordet.
      Hadde nok kommet forferdelige gloser ut av meg, om jeg var i samme situasjon. Men jeg hadde nok absolutt hatt mere mellom ørene enn å fly på en blogg med “alle opplysninger” i etterkant. Såpass voksen er jeg da.
      Nesten synd visse oppfører seg så dårlig etter dem har blitt mor.. Stakkars barn. Lære nettmobbing/drittslenging av egen mor fra tidlig alder av 🙂
      Lykke til vidre, Rannveig.
      Fine barn har du! Vær glad du var såpass oppegående til å beholde de vakre barna dine 😊

    10. Skjer med kommentarfeltet her da? Har det klikka fullstendig for folk? Ikke sleng ut sånne drøye påstander. Det her gjelder livet til folk, ikke kom med rykter som kan skade andre på denne måten. Det er ikke ungdomsskolen det her. Skulle tro dere var 13 år hele gjengen :-S

    11. Og så er det noen som ikke liker at noen tar abort. Poenget er at noen misliker folk uansett hva! Og sitte å si/skrive til folk at de burde ditt og datt og i dette tilfelle abort er jo helt forkastelig! Folk tar sine friheter må jeg si. Please ikke la det gå innpå deg Rannveig!

    12. Er mammaen din stolt av deg anonym ? Så onde folk er blitt, tenk å sitte å skrive så mye slemt! Du er en god mor Rannveig!

    13. Løgn, noen som hadde mistet moren sin hadde ikke skrevet noe som “er mammaen din stolt av deg nå”

    14. Herre Gud for en farse!! Hadde foreldrene til disse barna ønsket det beste for barna, hadde ALLE parter gjort sitt beste for et samarbeid og svelget noen hundre kameler. Emma og Jonathan burde være sammen så mye som mulig. De er tross alt søsken. Og pappaen bør være der like mye for dem begge to. Men Nathaniel og Sienna må også inkluderes. De har jo også delvis samme kjøtt og blod. Tenk så mye glede de kunne hatt av hverandre alle 4! Prøv og se det gjennom barnas øyne!! RANNVEIG, WILLEM, MAMMAEN TIL JONATHAN OG DEN UKJENTE PAPPAEN TIL SIENNA!!!
      VÅKN OPP OG GLEM DERE SELV OG ALLE DERES EGOISTISKE, SELVKONSTRUERTE PROBLEMER!! KUN DET BESTE HAR DISS BARNA FORTJENT!! GIR DERE DEM DET???

    15. Anonym: Hva er det du initsuerer her? Jeg har ingen ting med hverken pappaen til Sienna eller mammaen til Jonathan å gjøre. Jeg har med Enmas pappa å gjøre ifht overlevering av samvær annenhver uke. That’s it. Så, Virkelig IKKE inkluder meg i den der “skjerp-deg-regla” der!! ?? Og tro du meg, jeg har svelget en god del kameler opp gjennom tidene. God natt.

    16. Folk her har like lite liv som de på kvinne guiden.. omg negativt piss. . Husk karma da folk slenger man dritt får man tilbake dritt hehe

    17. Jeg forstår virkelig ikke at folk kan holde på slik som disse kommerntarene. er det virkelig ikke noe i hode på mobbere. De burde virkelig få hjelp. Jeg er helt sjokkert hvordan noen folk holder på. Tenkt om mammaer, pappaer eller besteforeldre vist hvordan mobberne holder på på bloggen til Rannveig, jeg er helt sjokkert!
      Bli voksne,skaff dere hjelp, har dere virkelig ikke annet å gjøre.- Om dere ikke liker Rannveig, slutt å les bloggen å irriter dere da.Skam dere!!
      Rannveig stå på. du virker som er kjempe mamma. Hev deg over dette. men en ting jeg ikke helt forstår. Hvorfor sperrer du ikke komentar feltet?? Du forstjener ikke sånn dritt!

    18. Ludder! Det er lov til å holde beina i kryss, Men neida. Knuller alt som rører seg. Synd at dine barn har dine gener og dine forutsetninger.

    19. Woow! Hva får folk å skrive noe sånt!! Blir helt sjokkert, gjør vondt i hjertet mitt på grunn av alt det stygge de skriver til deg. At folk har samvittighet til det.. så utrolig tragisk og forferdelig!
      Rannveig du er fantastisk! 3 nydelige barn som ser godt ut 🙂 du er god med dem og gir dem en utrolig kjærlig omsorg.
      Er selv oppvokst med bare min mor. Kunne ikke hatt det bedre. Savner heller ikke pappaen min, fordi jeg har hadd så my glede i de andre folkene rundt meg.
      Barna dine er veldig heldige som har hverandre og har en så fantastisk mor.
      Stå på fine du<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg