Jeg er er DRITTlei!

I dag har jeg tatt et stort steg vekk fra alt drama. Rett og slett. Jeg orker virkelig ikke å skulle måtte "bevise" min uskyld fordi en psykisk ustabil kvinne som åpenbart er helt obsessed ved livet mitt og stormforelsket i min eks, kommer å sprer en masse usanne påstander.

Dette er jeg så ferdig med. Jeg har aldri nektet noen å se noens barn. Jeg har ingenting med pappaen til min eldste jente å gjøre, utenom "formelle" sammenhenger, barnehage og samarbeid om henne generelt. Pappaen til minstetøtta har vi aldri hørt noe i fra, og vet dere hva? Det er helt greit. Han vil ikke, og da vil han ikke. Simple as that. Det kunne likevel virkelig ALDRI falle meg inn å kontakte eksen hans, eller kjæresten hans forsåvidt, for å klandre de for hvordan hennes pappa opptrer om jeg var skuffet og sint fordi han ikke stiller opp. Noe jeg foråvidt ikke er lengre. Jeg har innfunnet meg med at ting er som de er, og Sienna vil kanskje få en pappa senere, om enn ikke nødvendigvis den biologiske.

Og hva i alle dager har kjæresten/eksen til mine barns fedre med mitt liv å gjøre? Samme tenker jeg om denne åpenbart ustabile dama som skriver ting på en offentlig blogg, min blogg. Ting som hun burde tatt opp med far til sitt barn, og ikke eksen hans(!) da jeg overhodet ikke har noe med hans hverdag eller livsvalg å gjøre, innenfor rimelighetens grenser selvfølgelig. Jeg gir meg over altså…

Jeg vil også poengtere dette med at mange sier jeg er "dobbeltmoralistisk" (men er vel bare denne ustabile dama med forskjellige ip adresser..)

Vet dere hva? Som blogger, skrives det til tider ting som kun blir skrevet for oppmerksomhetens og publisitetens del. Det er dette jeg driver med, og jobber med.

La oss ta merkeklærdebatten, som jeg ser en brukte som eksempel. Jeg driter i hvilket merke klærne, både mine og barna sine, har. Jeg kjøper det jeg synes er fint, samme om det står "Cubus" på det eller "Ralph Lauren" Og det har jeg alltid gjort! Jeg lo ganske godt da denne debatten faret, og ler enda mer når jeg ser det blir brukt mot meg i ettertid. Jeg stilte gladelig opp på Tv2 hjelper deg med meninger som egentlig ikke var mine. Det var meninger for å skape blest, og det kan det jo trygt konkluderes med at jeg klarte også. Et godt tips fra meg – ikke tro på alt du leser på en blogg! For ordens skyld, i mine ungers klesskap henger det nok mest "billigklær" Vet dere hvorfor? Jeg er alenemor med én inntekt, og fokuserer på at barna skal ha gode opplevelser framfor at de må gå i de dyreste merkeklærne til enhver tid. Tro hva dere vil, dette er jeg sikker på at samtlige av mine venner kan skrive under på.

Blir mye uhyggelige blogginnlegg her i det siste merker jeg, og til de av dere som faktisk ikke er et grusomt og fælt troll så vil jeg virkelig beklage. Jeg kommer sterkere tilbake, det ble bare akkurat litt for mye i det jeg gjennomgikk hets fra denne Mannegruppa, og så kom det ei og publiserte på min offentlige blogg at JEG er skyld i at hennes sønn ikke får treffe sin far, hans far hvilket jeg har minimalt med å gjøre. Unnskyld meg, men om du er sinnsykt oppmerksomhetssyk, gå å lag deg din egen blogg og skriv om alle disse fæle tingene i livet ditt. Og ikke glem skyldsfordelingen!

4 kommentarer
    1. ta nu heller å innrøm at du tok feil- for du sto jo faktisk på d med merkeklærne. Du har blitt mer voksen og sett ka som e viktig i livet, men ta nu å innrøm d du har sagt og sto på vi alle e ikke så dum..
      og trur d ikke e den dær ¨kari¨ som skriver alle kommentarene. hun har nokk noen men e flere hær i verden med ulike meninger fra d du har og vi alle heter ikke kari

    2. Så det du altså sier er at det du skriver på bloggen din skal vi bare ta med en klype salt, for det er ikke sikkert det er sant. For ordens skyld, det har jeg funnet ut for lenge siden, for du bytter meninger og glemmer hva du har sagt om ting tidligere, så jeg tror ikke så mye på det du skriver. Jeg tror heller ikke mer på din historie enn på den andre damens historie.
      Det du gjorde med dette innlegget var bare å grave deg inni mer forviklinger, ikke noe ydmykt her som flere har etterlyst. Du klarer heller ikke å svare på hvorfor det er bedre at du kan be noen om “drepe sitt barn” enn at noen sier det til deg.
      Og at du gjør alt dette for å tjene penger tviler jeg heller ikke på er sant, men fyttikatta for en pris du betaler, både for deg selv, dine barn og din familie. Stakkars dem.
      Takk for meg!!!

    3. Synes det er synd at du forteller oss at ting du egentlig står for og mener nødvendigvis ikke er sant..dette med merkeklær debatten. Det er da bedre at du nå som alenemor og med 3 barn ikke nødvendigvis i DAG prioriterer å bruke mye penger på klær. Tror for din egen del at det er viktig at du fremstår troverdig. Spesielt som forbilde for din egne barn og ikke minst i forhold til dine annonsører. Denne kranglingen med damer til ekser osv. er jo bare latterlig. Samtidig trist at du selv mener denne personen skal ta abort når du selv hevder det er drap..forskjell på liv og lære.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg