Jeg skal få meg mann!

Etter å ha hatt besøk av min mamma denne helgen, vurderer jeg sterkt å gå til anskaffelse av en mann.

Neida. Joda. Kanskje. Jeg mener.. herregud så deilig at noen andre bare hjelper deg med enkle ting som å lage middag og leke med barna! Hjelpe med å kle på de, og bare være der. Jeg tuller selvfølgelig. Jeg kommer nok ikke til å få noen mann bare fordi det hadde vært enklere, men det har virkelig vært utrolig herlig å ha mamma her i noen dager, både fordi hun bare er mammaen min, og fordi barna elsker henne!

I går var vi på badeland, og i dag har vi vært på skogstur. Storesøster fikk sitte i vogna, og jeg hadde lillesøster i bæreselen.

Her ser det ut som vi er familien surpomp, haha!

Kjempefin tur, både for store og små!

Som dere sikkert har merket, har jeg sperret kommentarfeltene. Det er synd at det må bli slik. Men når jeg merker det går utover mitt humør og min livskvalitet, kan jeg bare ikke ha det sånn. Som overskriften i mitt forrige innlegg sier, så er jeg drittlei av mennesker som prøver å dra meg ned i sin egen dritt. Og da må jeg gjøre det jeg kan for at det ikke skal skje.

Ønsker dere en fin lørdagskveld!

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg