Sunn og enkel lunsj til baby!

Jeg regner med det for babyer, som det er for oss andre. Vi blir litt matlei i blandt. Lunsj til Sienna går som oftest i brødskiver, egg, kyllingfilet, fiskekaker, frukt, fruktmos og ikke minst, blåbær. Denne frøkna spiser ekstremt mye blåbær! 

Så, i dag bestemte jeg meg for å mekke bananlapper til dagens lunsj. Og det falt veldig godt i smak hos lille frøken snupp! Sunt, godt, enkelt, og litt spennende! Tipptopp, og garantert en slager for framtiden.

Bare se selv, så enkelt! 

Jeg moste 4 bananer, og heiv alt sammen oppi kitchenaiden.  Og vips! 

Ingredienser:

4 stk bananer

4 dl små havregryn

4 egg

2 ts bakepulver

2 ts vaniljesukker

For å lage min egen vri, tilsatte jeg kokosa og kardemomme. Og de ble kjempegode! Brukte også kokosa til å steke de i. 


 

Fornøyd frøken snupp!

Nå skal vi bare kose oss hjemme et par timer til før det er ut og i barnehagen for å hente storebror og storesøster. Ønsker dere en fin dag videre! Og ja, siden kommentarfeltene er stengt, så må dere gjerne sende meg mail om det er noe dere har på hjertet! Jeg ser mange sender meg meldinger på facebook, men er også “banna” på facebook hele den neste måneden på grunn av “Mannegruppa Ottar” oppstyret, så dere får desverre ikke noe svar der heller. Men kontakt meg gjerne på mail. Det er alltid koselig ♥

Blogges

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg