En skrekkelig fredag

Bare en superkjapp tur innom for å oppdatere med mobilblogg! Hvilket jeg ikke er sånn superfan av, men må man, så må man. Livet, dere! Jeg lover å komme sterkere tilbake så snart vi har WiFi på plass igjen. Lover!

I dag hadde ungene planleggingsdag i barnehagen, så vi bestemte oss for å gjøre storfavoritten; nemlig lekeland! Full fart og tjohei dagen lang.

Nå har Sienna blitt så stor at hun også får glede av å være med og krabbe rundt der. Ungene storkoste seg! Vi prøvde oss også på 6D kino, men der rakk vi å være i nøyaktig 3 sekunder før vi måtte løpe ut. Litt for skummelt for de to største, mens lillefrøkna synes det var helt greit. Vi avsluttet dagen med middagsbesøk hos Emmas pappa, Tikka masala. Ekstremt digg å slippe å lage middag selv for en gangs skyld, om jeg får si det!

Jeg har dessverre ingen bilder fra denne flotte fredagen å dele med dere, da min kjære iPhone gikk tom for strøm. I og med at det feires Halloween i disse dager,ønsker jeg en skrekkelig god helg til alle følgere 😊

8 kommentarer
    1. Mona…..Trur du kanskje mobilen var tom for strøm mens hun var ute på lekeland og at blogginnlegget ble skrevet ETTER hun kom hjem og fikk ladet? Dumbass…

    2. Så “skrekkelig” bra at dere hadde en fin dag sammen,,jammen er du flink å ta deg av ungene,,,og Wilhelmsen og du er gode foreldre for Emma selv om dere lever hver for dere,,,,mye beskrives av ord,ikke alltid man trenger bilder,,selv om det er kjekt ….du er vakker og slank….

    3. Skal innrømme at jeg ikke er så veldig ofte å kiker på mamma blogger! Men all credz til deg som er alenemor til 3 STK unger! Jeg har nettopp selv fått min første, å det er til tider ekstremt krevende og slitsomt med en liten en (og pappan hjelper MYE til i tillegg) ! å du har vært alene med liten baby å 2 stk større! du er en mammagud, amen !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg