Winter wonderland

Hei og hopp kjære lesere! I dag falt endelig den første snøen her. Stor stas for alle tre! Og i dag hentet vi hjem storesøster fra pappauke, noe som var veldig koselig for oss alle fire! 

Det at snøen kommer får meg til å tenke på jula! Og jeg tror ikke jeg klarer å vente så veldig mye lenger med å dra fram alle eskene med julepynt som står å roper på meg. Og det gleder jeg meg veldig til! Tenker at om et par uker, er det julehus her!

Jeg og snuppa måtte ta oss en tur ut i finværet og titte på snøen, samt teste den nye, nyyydelige vinterdressen hennes som har hengt i gangen en stund. Det er jo på mange måter hennes første ordentlige vinter, da hun jo bare var bitteliten baby i fjor. Og tenk, nå fyller hun ett om bare litt over en måned. Tiden flyger i godt selskap

 

Blogges♥

19 kommentarer
    1. Sjokolade er ikke bra for såpass små som Sienna, og i en kinderegg sjokolade er det himla mye sukker. Og i ostepop er det igjen mye fett. Synes du virkelig det var ett sjakktrekk å gi henne en egen godteskål med dette? Hva skjedde med frukt? Nestle yoghurt? Baby godis?…

    2. Hvor står det at hun fôrer babyen med ostepop og sjokis? Det kan jeg ikke tenke meg at hun gjør.. kan du fortelle litt om utviklingen til S? Ser ikke ut som hun krabber eller reiser seg? Eller går?

    3. Hvorfor henge seg opp i hva Rannveig velger å gi Sienna? Hun har nok bedre kontroll på hva Sienna får i seg,å begrenser nok mengden etter alder 😉
      Hun er en fantastisk mor til 3 flotte barn..!

    4. Min lille reiste seg første gang selv da han var over året, og gikk ikke før etter dette 🙂 alle barn er forskjellige. Tror nok at Sienna som har to storesøsken å ta fra har det helt fint med utviklingen 🙂 jeg gav også litt usunt innimellom, vi er ikke dårlige mødre for det. Det var nok verre da vi selv var små 😉 skjønne barn! Gleder meg også til jul 😀

    5. Skal du blogge 1 gang i måned nå?neste kommer 5 desember?får du nok penger til mat til deg og dine barn da?

    6. For en gjeng med bedrevitere. Ka ho velge å gi dattera si burde dere gi en god faen i. Om hun krabber eller går burde heller ikke vere relevant. Sitte på sin store hest å kritisere en alenemor til 3 som gjør en flott jobb med barna sine, skam dere!! Man kaster ikke stein i glasshus…eller, dere som har kommentert nedlatende er vel perf mldre regner jeg med….. not!!

    7. Du som har kommentert helt øverst… Har du barn selv? Isåfall burde du vite det at det er veldig viktig for små barn å få prøve ut å smake på forskjellige matvarer så tidlig som mulig mtp det å utvikle smaksløker og hovedsaklig gjøre barn minst mulig kresne på smaker og mat. Da vil det ikke si at kostholdet til barna kun er godis og junkfood bare fordi Rannveig gir Sienna lov til å evt. smake på det samme storesøsknene spiser… Og viss du hadde sitter på litt kunnskap, så ville du vist at Nestle produktene er STAPPA full i palmeolje, noe som hvertfall ikke er bra for noen, SPESIELT ikke små barn! Stå på Rannveig, du er supermamma i mine øyne ❤️

    8. Herregud folkens! NÅ må dere skjerpe dere. Har dere virkelig så kjedelige liv at dere må sitte å slenge dritt hver gang hu legger ut ett innlegg? Ikke lett å tilfredsstille dere altså. La nå hu gi barna sine hva hun vil. Det er virkelig ikke noe vi har noe med. Og om hu vil blogge èn gang i måneden så gjør hu det! Og økonomi er vel en privatsak?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg