Gratulerer med farsdagen, kjære pappa!

I dag er en dag vi skal vise at vi verdsetter fedrene, og den fantastiske jobben de gjør!

Jeg er veldig takknemlig for den jobben fedrene til mine barn gjør. Vel, hvertfall to av de. Skulle virkelig ønske jeg kunne si at nummer tre også gjør en god jobb, men det ville vært å lyve. Likevel, han er også gratulert! Og selvfølgelig også min egen, kjære pappa.

Vil gratulere alle dere fedre der ute som setter barna deres først. Som bryr seg! Og er der for barna sine!

Og så er tankene mine med alle dere fedre der ute, som later som dere ikke har barn, som ignorerer deres egne barn, forteller dere selv at barnet deres ikke eksisterer, på en eller annen skrudd måte. Håper dere i fremtiden klarer å sette deres egoisme til side.

Hipphipphurra for alle fedre ❤

Dagens aktivitet – pynte juletre

Blogges

9 kommentarer
    1. jeg har hatt en fraværende far fra jeg var 8 år, er 20 nå.. det kan gjøre vondt, men det er ikke min feil. å IKKE er det din eller siennas feil heller! du finner nåkk en mann en dag som vil være en bedre pappa for henne enn noen annen kan. jeg har selv fått en stefar, å det er HAN jeg gratulerer på farsdagen, ikke min biologiske. og det er helt greit 🙂
      pappan til sienna går glipp av mye, og har en virkelig nydelig datter!

    2. Anonym 02:36… Enda godt det er flere som ser det. Hu pleier og gjøre det, hvis du kommer med noe hu føler er mere riktig en det hu har skrevet om, så sletter hu kommentaren. Det er bare ett bevis på hvordan hu er som menneske, for feil er ikke i hennes ordbok, det er alle andre som gjør feil, ikke henne. Pluss at hu har jo så mye mere peiling, en hva du har… Rannveig lever i en rosa bobble!

    3. Når du pynter til jul i november; har du jula framme til 13. eller 20. dag jul?
      Når kaster du julepynten ut?
      Hvorfor får ikke de to eldste være med å pynte?
      Det koseligste jeg husker fra barndommen er lille-julaften og felles pynting av tre, da sanket jule-roen seg.

    4. Anonym 11:16: Hun skriver jo at de to eldste ikke var hjemme, ergo er de ikke med å pynter juletre… Jula er mer enn å pynte juletre, så de to eldste har nok mye annet å glede seg til:)

    5. Herregud å trangsynte folk av å til er; Hvorfor får ikke de to eldste være med? Hmmm… Det som er nok så logisk her er at de to eldste er i barnehagen å minstemann hjemme siden hun ikke går i barnehagen enda? Ikke vær så vanskelige da.

    6. Hvorfor er ikke du med i bloggerne eller unge mødre? Jeg så noen repriser fra unge mødre i går der du var med, det var morsomt, håper du kommer på noen TV programmer snart.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg