Back on track

Hei kjære lesere! Det har vært en del på privaten i det siste, derfor dårlig med blogging. Det er så rart, det der. Jeg føler meg helt merkelig når jeg ikke får skrevet her på flere dager, men tiden strekker dessverre ikke til alltid.

 

For noen dager siden fikk vi storebror tilbake etter at han hadde koset seg masse noen dager med pappaen sin. Det var så herlig, og Sienna var også veldig lykkelig for å ha storebror hjemme igjen.

I dag skal vi også hente storesøster hjem fra pappauke, og tacopaien står selvfølgelig klar. Venter egentlig bare på at lillefrøkna skal våkne fra dagens andre dupp, så drar vi å henter de i barnehagen. Hun lyser alltid opp når vi går inn der, for da vet hun at vi skal hente storebror og storesøster. Kjærligheten mellom mine tre søte små er så stor, og jeg vet at de kommer til å ha masse glede av hverandre i årene som kommer, akkurat som de har nå. De to største er så flink med lillesøsteren sin, og passer så utrolig godt på henne. Det varmer et mammahjerte å se!

Ha en fantastisk fredag videre !

 

Blogges

7 kommentarer
    1. Ville bare si at du gjør en fantastisk fin jobb, med tanke på å være alenemor med 3 barn! Stå på! <3

    2. Du kan være så utrolig stolt over deg selv!! Tre nydelige barn, som virker så harmoniske og gode. Også er du alenemor… respekt! Stå på, du gjør en super jobb 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg