Paw Patrol giveaway!

Hei kjære lesere!♥ Dagene går superfort her, og av og til glemmer jeg nesten av at jeg faktisk har en blogg, haha. Jeg har heller ikke vært noe særlig bra form, så får unnskylde meg med det. Nå som det snart er jul, tenkte jeg å komme med noen fantastiske tips til hva man kan putte under juletreet til våre søte små.

Annonse

No job is too big, no pup is too small! Paw patrol utkikkstårnet har vært veldig populært her siden det kom i hus, blant alle mine tre! Alle tre er ihuga Paw Patrol fans, så det blir nesten krangling om hvem som skal få leke med det. Skulle nesten hatt tre! For Siennas del, er hun jo ganske heldig, da hun får ha det helt for seg selv hele dagen! Det går mest i å la Rubble, Marshall og Chase skli ned den gøyale sklien som er festet i tårnet. Veldig morsomt for ei lita frøken!

Med tårnet følger altså tre av figurene fra Paw Patrol, Marshalls brannbil og Chase’s politibil. Sienna som også elsker biler, av alle slag, er det veldig gøy! 

Utkikkstårnet byr også på morsom lek sammen for barna, de leker utrolig fint sammen, og lar fantasien få fritt spillerom med heltene fra Paw Patrol! 

Jeg tenkte også å kjøre en liten giveaway for dere! Dere kan nemlig vinne alle lekene på bildet! Marshall, Chase og Rubble, brannbil, politibil, og selvfølgelig selve utkikkstårnet! Perfekt gave til en liten helt som elsker Paw Patrol, akkurat som mine søte små! 

For mer info om produktene, besøk gjerne Paw Patrol sin offisielle Facebookside!

For å delta i giveawayen skriver dere helt enkelt i kommentarfeltet at dere ønsker å være med, så vil vinner bli trukket innen en uke! 

Lykke til ♥ 

187 kommentarer

Siste innlegg