Vinner av Paw Patrol giveaway!

Da var endelig tiden kommet for å trekke vinner av Paw Patrol giveawayen jeg har hatt gående!  Og for et engasjement, det er virkelig så mange som fortjener å vinne!

I disse juletider, blir jeg helt rørt av alle dere som har skrevet at økonomien ikke strekker til å kjøpe julegaver til barna deres. Men èn vinner måtte trekkes, og det på rettferdig vis. Og denne gangen ble vinneren Kristine Ildsø! Til alle dere andre, tusen takk for engasjementet. Dere er herlige! 


 

Følg gjerne Paw Patrol på Facebook HER

3 kommentarer
    1. Ååå neimen så gøy! Nå ble jeg virkelig glad 😄😄💖💖 må bare si at jeg har følgt bloggen din nesten helt siden du startet. Du virker som en kjempe god mamma for barna dine 😚

    2. Er det noen jeg skal ta kontakt med? ❤️ Kan ikke se at jeg har fått noen mail ang. Giveawayen 😄✨💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg