Sienna hylgråt av bursdagskaka si!

Hei dere! Nå er det snart jul, og i den forbindelse tenkte jeg at det ville være koselig å ta noen bilder av barna hos noen som virkelig kan det slik at vi kan bruke det til blant annet julekort. Som sagt, så gjort. I går var vi nemlig hos dyktige fotograf Anna, som jeg også kjenner fra før av, da hun er i min barselgruppe med Sienna. Veldig koselig, og ikke minst, tålmodig dame! 

Jeg hadde alle ungene hjemme i går, da jeg ikke tenkte at det var noen særlig hensikt i å hente de så tidlig fra barnehagen. Og med de to andre hjemme, er det ikke alltid så lett å få lagt Sienna til å sove på riktig tidspunkt. De første bildene vi tok med hele gjengen gikk bra, men det hele endte med en veldig trøtt minstefrøken når det var tid for cake-smash-ettårsbilder av henne. Hun hylgråt nemlig når hun tok borti den nydelige kaka som egentlig ville vært ethvert barns drøm! Emma og Nathaniel siklet over kaka, mens Sienna hylgråt. Mission failed. Men, med en flink fotograf, fikk vi noen fine bilder likevel, utrolig nok! 



Sjekk den nydelige kaka! Klar for cakesmash, som ikke ble noe cakesmash likevel med en trøtt baby 😉 


Se disse nydelige turtelduene! Jentene har på seg matchende, splitter nye kjoler fra Preciouskids, og Nathaniel har på seg en nydelig dress fra samme nettbutikk! 


Spennende med ballonger i favorittfargen, rosa! 



Vente, vente, vente… ♥


Jeg har allerede fått et av bildene vi tok, og det har jeg postet på Instagram! Dere må gjerne følge meg der for å se mer av vår hverdag! Dere kan følge meg HER
 

3 kommentarer
    1. Kjempefint bilde av barna på Instagram! De var så fine i matchende klær også. Du virker som en strålende mamma for barna dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg