Jeg klarer bare ikke tro på det!

HeI dere! I dag har vi feiret ettårsdag og femårsdag her, til spesielt (snart) femåringens store glede! Tilstede var nesten alle de viktigste, utenom et par som ikke kunne komme. Disse menneskene er jeg utrolig takknemlig for at jeg har i livet mitt, mennesker jeg vet at jeg alltid kan regne med uansett, og vice versa. 

Jeg klarer virkelig ikke å skjønne det! Hvordan er det mulig? For ett år siden vagget jeg rundt som en sprekkferdig hval, og trodde omtrent enden var nær… og nå… har jeg verdens fineste, godeste, blideste og vakreste ettåring om to dager!

Tiden går for fort… jeg klarer ikke forstå at det nå er fem år siden jeg kunne kalle meg for mamma. Fem år siden livet mitt ble snudd opp-ned, fem år siden jeg vinket hadebra til mitt eget liv, for så å for alltid sette noen andres ve og vel forran mitt eget. Fem år siden verdens fineste, vakreste og godeste gutt kom til verden. Min bittelille baby, som ikke er en bitteliten baby lengre, men en skikkelig kjekkas, en tvers gjennom god og nå stor gutt. Vi har våre diskusjoner og uenigheter, da han åpenbart har arvet min stahet, haha! Den ene staere enn den andre. Men stahet kan heldigvis også være en stor styrke, og komme godt med i dette de kaller livet! 

Det er heldigvis flest av de gode stundene, og akkurat en slik god stund har vi hatt i hele dag! Han har vært så utrolig spent hele dagen, pyntet både seg selv, ytterdøra vår, og bilen min (haha!) og klarte nesten ikke vente med å blåse ut de fem lysene på kaka (seks, med Sienna sitt lys, haha!) Og ikke minst, åpne gavene! Han fikk seg både Star Wars sverd som han ønsket seg, og masse annet fint!

Sienna skjønner ikke så veldig mye enda, og var mest opptatt av å spise kake. Slik ettåringer flest ville være! Men hun stråååler, og tipper det ikke er så veeeeldig lenge til denne lille tuppelura er ute å går, og mor får det enda litt mer travelt. Herregud, jeg er heldig som kan kalle meg for mamma til disse nusselige små skattene mine. For ett år siden var jeg sprekkferdig, det er jeg fortsatt.. sprekkferdig av stolthet, hihi ♥

 

 


Lykken er å ha verdens beste storesøster som tuller og tøyser dagen lang, og ikke minst, som mer enn gjerne hjelper deg med å åpne bursdagsgaver! 

Og lykken er å ha en storebror å feire bursdag sammen med! Hipp hipp hurra for to av verdens skjønneste skjønninger ♥

12 kommentarer
    1. Hipp, hipp, hurra! De er så skjønne, alle tre. Sienna er dessuten veldig lik på deg, synes jeg. 🙂

    2. Gratulerer til de fine barna dine😊 Synes Nathaniel og Sienna ligner mye på deg, men Emma ligner mer på moren din som jeg så på unge mødre✌☺

    3. Tenkt på å feire alles bursdag sammen? Må være trist for Emma å være den eneste som ikke får gaver av søsknene :/

    4. Kommer du til å feire “julaften ” før eller etter julaften?, eller blir det den ene feiringen sammen sin pappa, for de to eldste?
      Skal du reise hjem til Alta og feire?

    5. Gratulere med dagen til begge to bursdagsbarna 🙂 så koselig at de ble fornøyd både med gavene og kaken 🙂 ha en flott dag 🙂

    6. Anonym 09:54. Å feire alles bursdag sammen? N og S har bursdag i desember, Emma har bursdag på sommeren… så det blir kanskje litt teit?

    7. Har du en eller to gode venner er du utrolig heldig. Jg har ingen nære venner. Så hver glad for de du har 🙂 du er heldig

    8. Kjære rannveig, jeg ser at du har blitt så tynn og liten, håper du har det bra. Og at flere kan se deg , hvis du skjønner! God jul

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg