Den bare kom og gikk!

Tiden altså.. føler det er så klisje, men likevel så sant! Tiden raser unna i en voldsom fart, og det er ikke så mye man får gjort med det, dessverre.

Denne helgen har vi koset oss masse! I går var pappaen til Nathaniel her og hentet han, og i dag har de reist på juleferie til Gran Canaria, på selveste femårsdagen hans!

I dag har jeg altså bare hatt jentene her hjemme, og vi har både malt, bygget figurer med playdoh, og vært en tur på Strømmen storsenter på "jenteshopping" som Emma selv sa, haha! Jeg holder på med å lage noe til babyen til ei venninne av meg, så jeg trengte litt greier der. Og selvfølgelig en liten CaféTur ❤ En veldig fin og rolig søndag ❤

Imorgen er det ettårskontrollen til lillesnuppa på planen, noe jeg ser veldig fram til! Og så tror jeg rett og slett vi tar en hjemmedag med storesøster også, siden jeg nesten aldri får tilbragt tid "alene" med henne ❤

Blogges

6 kommentarer

Siste innlegg